לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

נזילה של מים מהמזגן

נזילה של מים מהמזגן

תוכן עניינים

במקרה של נזילה של מים מהמזגן, הגורם הראשון שכדאי לבדוק יהיה צינור הניקוז.

לעיתים, קורה שצינור הניקוז מקופל, או משופע כלפי מעלה. המצב הנ"ל יוצר סתימה בצינור הניקוז ולכן המים לא מתנקזים באופן ראוי מטה. לאחר שצינור הניקוז מתמלא במים עלולה להיווצר דליפת מים מהמזגן בבית. ברוב המקרים, יהיה ניתן פשוט לסדר את הצינור ולאפשר פעילות תקינה של זרימת המים. במקרה של צינור סתום, ישן, או בלוי, כדאי יהיה להחליף את צינור הניקוז בצינור חדש.

בואו להתרשם מחשמלאים מקצועיים ואמינים

נזילה של מים מהמזגן – נקו את הפילטרים

מסנני האוויר הם חלק מהותי בתפקודים של המזגן, ולעיתים קורה שהם נסתמים. מסנני אוויר סתומים עלולים לגרום מאמץ מוגבר למאייד. מאידך, כאשר המאייד לא מתפקד בצורה ראויה, זרימת המים החוצה לא תהיה חופשית והדבר עלול לגרום לטפטוף.

ניתן יהיה לנקות את הפילטרים באופן עצמאי בכמה שלבים פשוטים:

  • שליפת הפילטרים.
  • שטיפת הפילטרים במים.
  • ייבוש הפילטרים.
  • החזרת הפילטרים למקומם במזגן.

חשוב לבצע את ניקוי הפילטרים באופן שוטף – אחת לכמה חודשים לפחות. כך תוכלו להימנע מדליפות חוזרות מהיחידה הפנימית של המזגן.

בדקו אם קיים מחזור בגז

מחסור בגז עלול לגרום להצטברויות של קרח על גבי המאייד. במצב הנ"ל, כאשר הקרח מומס עלולה להיווצר נזילה של מים מהמזגן. במידה וקיים מחסור בגז, תצטרכו להזמין איש מקצוע אמין לביתכם. חשוב לוודא את מקור הדליפה ורק לאחר מכן לגשת לטיפול מקיף בדליפה.

חשוב לוודא שהטכנאי מעניק לכם אחריות כחלק מהשירות. באופן הנ"ל, תוכלו ליהנות משירות מקיף עד למתן פתרון מספק.

מתי צריך לשקול התקנת מזגן חדש בביתכם?

במידה ומערכת המיזוג שלכם ישנה ומצריכה תיקונים לעיתים תכופות, יש לשקול רכישת מערכת מיזוג חדשה. הסיבה מערכת מיזוג חדשה שתחסוך לכם את עלות התיקונים, תהיה שווה את העלות הכוללת שלה.

במידה ומערכת המיזוג שלכם מצריכה תיקונים לעיתים כה תכופות, ראוי שתחשבו את עלות התיקונים אל מול התועלת של מערכת קירור וחימום חדשה בביתכם. כמו כן, הטכנולוגיה בתחום המזגנים מתחדשת לעיתים תכופות. מאידך, תוכלו ליהנות מהקדמה הטכנולוגית בביתכם, ללא הצורך בתיקונים מתמשכים.

אולי יעניין אותך גם טכנאי מקררים

איך לבחור טכנאי מזגנים?

כמו שהזכרנו קודם לכן, טכנאי מזגנים אמין יעניק לכם אחריות כשירות נלווה. כמו כן, חשוב לוודא שמדובר על איש מקצוע בעל ותק וניסיון.

ישנם טכנולוגיות מגוונות בתחום מערכות המיזוג. לכן, חשוב לוודא את רמת המומחיות של הטכנאי  בכל הנוגע לסוג המזגן הספציפי שלכם. כמו כן, יש לחפש המלצות, ביקורות, ואינפורמציה רלוונטית נוספת אודות הטכנאי, לפני הזמנת השירות. מידע מקדים, יסייע לכם להבחין ברמת השירות אותה תוכלו לקבל מבעוד מועד. בנוסף, המידע המקדים יסייע בבחירת הטכנאי המוכשר ביותר למטרת תיקון מערכת המיזוג הספציפית שלכם.

מקווים שעזרנו לכם. תוכלו לקבל עוד מידע כאן באתר, או ליצור איתנו קשר לקבל מידע נוסף אודות השירות שלנו.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות