לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

איך ללכוד חולדה

איך ללכוד חולדה

תוכן עניינים

במאמר שלפניכם נסכם מידע שיסייע לכם להבין איך ללכוד חולדה. לצד זאת, ראוי לציין שביצוע לכידת חולדה בכוחות עצמכם, עלול להיות מסוכן. יותר מומלץ יהיה לבקש את שירותו של גורם מקצועי בתחום מסיבות בטיחותיות.

ההבדל בין עכבר לחולדה

החולדה מוכרת גם בשם "עכברוש", ומדובר על חיה ממשפחת המכרסמים. בניגוד לעכבר הרגיל, החולדה הנה ידועה בכושר הישרדות גבוה משל העכבר. לצד זאת, חשוב לציין שהפעילות, או "התזוזה" של החולדה מתרחשות בעיקר בלילה.

ההבדל בין עכברוש לעכבר מתבטא בעיקר בגודל. גודלו של עכברוש יהיה גדול באופן ניכר מגודלו של העכבר הרגיל. כמו כן, לא נפוץ להבחין בעכבר הקטן, כיוון שהוא מיד מסתתר כשהוא מבחין באנשים. לעומת זאת, החולדה עלולה גם לנסות להרתיע כשמתקרבים אליה.

הבדל נוסף נמצא בשיניים. לעכברוש ישנן שיניים גדולות יותר ועובדה זו מצביעה גם על הסיכון בניסיון ללכוד חולדות.

איך ללכוד חולדה באמצעות מלכודות

כדי ללכוד עכברוש נעשה שימוש בחומרי הדברה מתאימים כמו: רעל באמצעות ריסוס, או באמצעות מלכודות מיוחדות.

השיטות הנפוצות ביותר ללכידת חולדות הינן שיטות מבוססות מלכודת. זאת, בשל הנטייה של העכברוש לאתר מזון ממרחק רב, באמצעות חוש הריח המפותח שלו. המלכודות מפזרות חומרים מסוימים על מנת למשוך את החיה לתוך המתקן וללכוד אותה. כמו כן, מפאת חוש הריח המפותח של העכברוש, נעשה שימוש במלכודות המכילות את ריח המזון האהוב על החולדות.

באופן הנ"ל, הלכידה מתאפשרת תוך שימוש במערכת לכידה הנקראת תיבת האכלה. לחלופין, ניתן להשתמש גם במלכודות מבוססות דבק.

בתיבת האכלה, ישנו מנגנון סגירת דלת, לאחר כניסת העכברוש לתוך הכלוב. חשוב לציין כי בתיבת האכלה מבוססת כלוב, הלכידה מתבצעת כאשר החולדה עדיין חיה. לעומת זאת, תיבת האכלה המבוססת על קפיץ, מיועדת לחיסול העכברוש באופן מיידי. במלכודת קפיץ – כאשר העכברוש מטפס על הפס שמפעיל את הקפיץ, מנגנון מלכודת סוגר על העכברוש בעוצמה מירבית ומחסל אותו.

חשוב לדעת

החוק בישראל מאפשר אך ורק למדבירים מוסמכים לעשות שימוש במלכודות המכילות רעלים. המדביר מטמין בצורה מקצועית את הרעל בתוך תיבת המלכודת ובכך מונע סכנה מיותרת לדיירי הבית. כמו כן, חשוב להבין שהרעל אינו הורג את העכברוש באופן מיידי, אלא רק כעבור מספר ימים.

איך למצוא שירות עם תוצאות

אם יש לכם מכרים בעלי בית קרקע, תוכלו להתייעץ איתם. למתגוררים בצמודי קרקע, קורה לעיתים שהם נצרכים לשירותיו של מדביר מקצועי. לכן, תוכלו לקבל חוות דעת והמלצה מאנשים הקרובים לכם.

בנוסף, תוכלו להתרשם מחוות דעת והמלצות אונליין ולגבש דעה משלכם בנושא. חשוב להזמין שירות מאיש מקצוע באזור מגוריכם. זאת, על מנת להבטיח שתוכלו לקבל שירות זמין ומהיר. כך, לא תאלצו לחכות ולהמתין זמני המתנה ארוכים בעת הצורך בקבלת שירות מיידית לביתכם.

כדאי מאוד לזכור, שחולדות הן אינן חיות "נקיות". לכן, נסיונות ללכידת מכרסמים מסוג כלשהו בכוחות עצמכם, מסכנת אתכם. הסיכון כרוך בעיקר במגע עם חיות שאינן היגייניות שעלולות להיות נגועות במחלות שונות. אחראי וכדאי לתת לאיש מקצוע לבצע את משימת הלכידה באופן בטוח ויעיל.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות