לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

ניקוי חלונות עם חומץ

ניקוי חלונות עם חומץ

תוכן עניינים

את זכוכית החלון בבית קל לנקות. ניקוי חלונות עם חומץ מתבצע די בקלות עם חומרים בסיסיים שיש בכל בית. למרות שישנם רמות ניקיון, בכל הנוגע להסרת לכלוך או אבק מזכוכית החלון, ניתן יהיה לנקות בזריזות את הלכלוך עם מעט חומץ ומטלית לחה.

כל שצריך לעשות מסתכם במילוי חומץ במיכל עם שפריצר. לאחר מכן יש להשפריץ על משטח הזכוכית של החלון, לחכות כמה דקות ואז לנגב עם מטלית לחה. עם זאת, חשוב לציין שלא כדאי להרבות בשימוש בחומץ למטרת ניקוי החלון בבית.

האם כדאי לבצע ניקוי חלונות עם חומץ

כדי לנקות חלון מכתמי גשם, אבק או בוץ, ניתן לבצע תהליך הסרת לכלוך בסיסית עם מעט מים ומטלית לחה. חומרים דוגמת: חומץ, חומצה או חומרים נוספים אחרים שאינם מיועדים לניקוי חלונות, עלולים לצרוב את זכוכית החלון אם נעשה בהם שימוש על בסיס קבוע.

ניתן לנקות את חלון הבית עם חומרים המיועדים לכך. בנוסף לכך, ראוי להתייחס להוראות היצרן על גבי אריזת המוצר, לפני שעושים בו שימוש. לכל חומרי הניקוי השונים הקיימים בשוק ישנה השפעה שונה הניכרת בתוצאה הסופית. לכן, נמליץ לבחור בחומרים איכותיים בלבד, לאחר מחקר והבנה בסיסית בתחום.

אולי יעניין אותך ניקוי תריסים

מה לבדוק בזמן שבוחרים חומרי ניקוי לזכוכית

התוצאה המיוחלת תהיה זכוכית נקיה ומבריקה ככל האפשר תוך שימוש באמצעים פשוטים יחסית. כדי להגיע לתוצאה הנ"ל באמצעות חומרים ייעודיים הזמינים בכל סופר, יש לוודא שורה של פרמטרים אודות החומר בו אתם מתכוונים לעשות שימוש.

יש לוודא שהחומר שלכם מספק מענה להסרת אבק, שכבות של אבנית, אדי שמן וערפיח.  חומר איכותי לניקוי שמשות אמור להכיל תרכובות כימיות המספקות פתרון מקיף להסרת גורמי הלכלוך הנ"ל. כמו כן, חומרי ניקוי איכותיים מאפשרים להסיר את הלכלוך ללא סימני מריחה על הזכוכית בתום תהליך ניגוב השמשות.

בואו להתרשם מזגגים אמינים ומקצועיים

לנקות באופן בטיחותי

לכל חלון, יש שני צדדים. הצד הפנימי – הצד החיצוני. אם לא מותקנים סורגים יציבים על אדני החלונות בביתכם, הדבר עלול להוות סכנה . במצב הנ"ל ראוי לשקול להסתייע באיש מקצוע המספק שירות ניקיון חלונות באזורכם. כך, תוכלו ליהנות מחלונות  נקיים לחלוטין, מבלי לסכן את עצמכם.

איש מקצוע מגיע עם ציוד בטיחותי המאפשר לו לנקות כל פינה בחלון הבית שלכם. יהיה מסוכן לאדם שאינו מנוסה ואינו מקצועי לנסות ולהגיע לאזורים מרוחקים בצד החיצוני של חלון הבית.

סיכומו של דבר

ניתן לבצע ניקוי חלונות עם חומץ, אך כעקרון, לא כדאי לנקות את זכוכית החלון בבית עם חומרים שאינם מיועדים לניקוי שמשות זכוכית. כדי לנקות את שמשות זכוכית יש לבצע את הסרת הלכלוך עם חומרים המיועדים לכך. בנוסף, יש  לוודא שהחומרים הללו עונים על הדרישות והציפיות שלכם לשמשות נקיות באמת.

כמו כן, כדאי לתת את הדעת על טיב הריח של חומר הניקוי. כיוון שכל חומר (המיועד, או שאינו מיועד להסרת לכלוך) פרט למים, משאיר אחריו ניחוח לאחר תהליך ההברקה. לא כדאי לנסות לנקות את הצד החיצוני של חלון הבית תוך כדי הסתכנות. ראוי להסתייע בשירותיו של איש מקצוע שיבצע את העבודה באופן מקצועי ויעיל.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות