לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

סוגי מקררים שכדאי להכיר

סוגי מקררים שכדאי להכיר

תוכן עניינים

לכל מטבח יש את המקרר שלו. חלק מעדיפים מוצר עשוי נירוסטה המתכתב עם הסגנון העיצובי של המטבח המודרני, אחרים מעדיפים מקרר חכם עם יכולות משופרות. כמובן שתמיד יש את מי שיעדיף את האפשרות הפשוטה והזולה ביותר, במיוחד אם הוא מתגורר בדירה שכורה. במאמר זה נרחיב על מספר סוגי מקררים שכדאי להכיר כדי שתוכלו לעשות בחירה מושכלת.

המבנה הפשוט – דלת לפריזר ודלת לקירור

המבנה הפשוט ביותר מחולק לשניים. דלת אחת עליונה היא לפריזר – המקפיא המיועד למאכלים שאינם יכולים להישמר בקירור רגיל. החלק השני הוא המקרר, בו יש טמפרטורה נמוכה והוא אינו מקפיא.

מבנה זה הוא אחד הוותיקים ונמצא בארץ כבר משנות השישים והשבעים.

אולי יעניין אותך גם טכנאי גז מקצועיים

סוגי מקררים שכדאי להכיר – דלת כפולה למקפיא ומקרר

סוג נוסף של מקרר הוא עם דלת כפולה שנפתחת מהמרכז החוצה. במקררים המודרניים של היום ניתן לבחור מתוך כל הדלתות איזה יהיה המקרר ואיזה יהיה המקפיא. ניתן למצוא שתי דלתות למעלה שיכולות להיות מקפיא או הדלת השמאלית.

אם שאלתם את עצמכם מדוע תמיד הטמפרטורות הנמוכות יותר הן בצד ימין. הסיבה היא שקל לפתוח את דלת המקרר הזו עם היד החזקה של רב האנשים. שכן, רב האנשים אינם שמאליים.

מקפיא בלבד

למרות שמאמר זה עוסק בנושא של סוגי מקררים, חשוב לציין עוד מתקן קירור אחד. הוא מבוסס על הקפאה בלבד ומיועד למי שרוצה להגדיל את השטח שבו ניתן לאחסן מוצרים קפואים.

היתרון של מקפיא בלבד הוא האפשרות לאחסן בשר, דגים, ירקות, גלידות ועוד במשך חודשים רבים. חשוב גם פה להפריד בין הקפאה עמוקה (דיפ פריז) שמיועדת לאחסון של שנים, לבין הקפאה רגילה.

מקררים מודרניים עם מאפיינים נוספים

מי שמכיר את הטכנולוגיות האחרונות בוודאי שמע על הטרנד המכונה "האינטרנט של הדברים". למעשה, כמו שבונים בית חכם המאפשר לשלוט באמצעות שלט או פקודה קולית באביזרים שונים בבית, כך גם המקרר יכול לבצע פעולות נוספות.

חברת סמסונג מובילה את התחום הזה עם מקררים חכמים שמסוגלים לנהל טמפרטורה ואפילו לעזור ברשימת הקניות. כדאי לקרוא על כך וללמוד הרבה כי המקררים הללו ממשיכים ומתפתחים כל העת.

בואו להתרשם מטכנאי מזגנים

מקררים תעשייתיים

מרבית האנשים צורכים מקררים לשימוש ביתי. אך, לפעמים יש צורך דווקא במקרר תעשייתי. כזה שמסוגל לשמור על רמת הקור של מוצרי מזון, תרופות או חומרים ביולוגיים. מקררים אלה בשימוש הן במפעלים, הן במסעדות והן במתחמים כמו בתי־חולים ומעבדות שונות. היות והכתבה הזו עוסקת במיוחד בגרסה הביתית של המוצר לא נרחיב על כך.

לסיכום, ישנם סוגים רבים של מקררים, המותאמים לצרכים השונים של כל משפחה. לפני שאתם מבצעים רכישה של אחד מהמוצרים הללו כדאי להכיר היטב את ההיצע, ולאחר מכן לבצע בחירה מושכלת לפני המאפיינים המתאימים לצרכים שלכם. בחרו את מספר הדלתות המבוקש בהתאם לכמות המזון שאתם מאחסנים, וכן בהתאם לרמת הקירור הנדרשת עבורו.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות