לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

איך מנקים מכונת כביסה

איך מנקים מכונת כביסה

תוכן עניינים

לפני שלומדים איך מנקים מכונת כביסה, רצוי לדעת למה בכלל צריך לנקות מכונת כביסה.

מכונות כביסה הן מכשירים חשמליים שנעשה בהן שימוש שוטף על בסיס יומיומי. לכן, כדי לשמור על התקינות של המכשיר החשמלי החיוני, כדאי ורצוי לבצע ניקוי יסודי למכשיר מעת לעת. הניקוי של המכשיר, יכלול את ניקוי התוף במכונת הכביסה וכן, את גוף החימום שלה.

המכונות מנקות את הבגדים משאריות לכלוך כמו: כתמי אוכל, אבק, בוץ, וכן משאריות לכלוך נוספים אחרים המצטברים על הבגדים. מהסיבה הנ"ל, המכונות צוברות אבק ולכלוך וכדי לאפשר פעילות תקינה של המכונות לאורך זמן, יש לנקות אותם משאריות לכלוך, אבק ואבנית. ניקוי אבנית במכשירים חשמליים, מסייע להם לעבוד ביתר יעילות ולהשתמש בפחות חשמל.

בואו להתרשם מטכנאי מכונות כביסה מומחים

מתי צריך לבצע ניקוי

אז איך מנקים מכונת כביסה? סימן ברור לכך שאתם צריכים לבצע ניקוי למכונה שלכם, יהיה ריח רע מהבגדים לאחר תהליך השטיפה. כמו כן, אם הבגדים יוצאים מלוכלכים לאחר תהליך השטיפה, זהו סממן נוסף המצביע על הצורך לבצע ניקוי יסודי למכונה.

יש לנגב את מגירת האבקה ואת מגירת המרכך מאבק אחת לשבוע. כמו כן, יש לנקות את הגומי בדלת הפתיחה/סגירה. הגומי בדלת המכונה הינו מרכיב קריטי המונע מהמים לצאת מדלת המכשיר בעת שטיפת הבגדים. לכן, יש לנקות אותו אחת לחודש לכל הפחות, על מנת לשמר אותו תקין. ניתן לבצע את ניקוי הגומי באמצעות חומרי ניקוי עוצמתיים כמו, סבון כלים.

כמו כן, כדאי לנקות את חדר הכביסה אחת כמה ימים על מנת למנוע כניסת אבק לשטח הפנים של המכשיר.

אולי תתעניין גם בטכנאי מקררים

איך מנקים מכונת כביסה – חומרים מיוחדים לניקוי מכונות כביסה

ישנן הרבה שיטות לנקות את המכונה ומן הראוי שנדבר על כמה מהן. ניתן לבצע ניקוי באמצעות חומרים כמו: אקונומיקה, מלח לימון, או חומרים ייעודיים לניקוי מכונות כביסה. חשוב לבצע ניקוי הכולל הסרת עובש ואבנית – המצטברים על גוף החימום ופנים המיכל.

כיוון שהעובש לרוב, נדבק על האבנית, רצוי להשתמש בחומרים שהם מסירי אבנית. מלח לימון, ידוע במסוגלות שלו להסיר אבנית. חצי כוס מלח לימון בתא הסבון והפעלת המכונה על טמפרטורת 90 מעלות יעשו את העבודה!

לעומת זאת, חשוב לציין: כי מומחים רבים בתחום, ממליצים אך ורק על חומרים ייעודיים לניקוי אבנית ממכונות כביסה. באופן הנ"ל, יהיה ניתן לנקות את המכשיר עם חומרים יעודיים ולא עם חומרים מאולתרים.

במצב שהבגדים יוצאים רטובים לאחר השטיפה, כדאי לנקות את המכשיר עם חומר ייעודי. אם המכשיר אינו סוחט את הבגדים באופן ראוי, זהו סימן שאכן ישנה הצטברות של:

  • אבק,
  • סיבי בדים,
  • או שאריות לכלוך נוספים אחרים במכונה.

על מנת לנקות את המכונה מלכלוך לא רצוי, יש להפעיל את המכונה עם החומר המיועד לניקוי מכונות הכביסה על 90 מעלות כמו שהזכרנו לעיל. מקווים שעזרנו לכם להבין איך לנקות מכונת כביסה. כמו שצוין, מדובר על תהליך די פשוט.

זכרו: כדאי לעשות שימוש בחומרי ייעודיים לניקוי המכשיר.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות