לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

כל הטיפים לניקיון הבית

ניקיון הבית

תוכן עניינים

עכשיו, אחרי שנתיים שבהם נכנסו ויצאנו מהסגר, וחוזרים לעבודה, משימות ניקיון הבית חוזרות להיות חלק בלתי נפרד משגרת היום העמוס. אתם תוהים איך לקות את הבית בצורה יעילה, כדי שהמשימה הזו לא תארך שעות רבות. אם המשפחה עומדת להגיע לארוחת חג, אתם מתכוננים לפסח או פשוט רוצים ליהנות מריח של ניקיון – הטיפים הבאים נועדו עבורכם.

השתמשו בחומרי ניקיון מתאימים לכל חלק בבית

נכון, הכי קל לקנות חומר ניקיון אחד שמתאים לכל הבית. אך בפועל, כמו שלא תכניסו למכונת הכביסה בגדים לבנים עם צבעוניים, כך גם לא מומלץ להשתמש בחומרי ניקיון לא מתאימים.

נמליץ על רכישה מראש של חומרי ניקיון לאמבט, לשירותים, לכיור המטבח (לפי חומר הגלם ממנו הוא עשוי), לרצפה ולרהיטים. את רהיטי העץ רצוי לא לנקות עם כמות גדולה של מים. לכן, רכשו ספריי שקל לנגב ולהשיב את הרהיט לקדמותו. כמו כן, חשוב לקנות חומר ניקיון לשטיח שיעניק להם ריח טוב ויסייע להפטר מלכלוך ואבק שהצטבר עליהם. לשמשות – כדאי לקנות גם ספריי מתאים.

טיפים לניקוי הבית – אביזרי הניקיון

כעת, אנו מגיעים לאביזרי הניקיון שתמיד כדאי שיהיו בבית. מטליות, סחבות ואפילו עיתונים ישנים שמנקים בצורה מושלמת את זגוגית החלון. אם אתם אוהבים להשתמש דווקא במופ ולא בדלי וסחבה, כדאי שיהיה תמיד סמרטוט נוסף על הרצפה. רק למקרה שמישהו עובר בסלון בדיוק ברגע שסיימתם לשטוף.

מתכוננים לשטיפת הבית

ככל שתהיו יותר מוכנים מראש, כך הניקיון יהיה יותר קצר. לכן, כדאי להתחיל להרים את כל הכיסאות בבית, לגלגל את השטיחים ולהזיז את הספות עוד לפני שהתחלתם לנקות. זה גם השלב המתאים לטאטא את כל הבית מראש ורק אז להתחיל לשטוף.

הפעולה שהכי יכולה להרוס את הניקיון שלכם היא הצורך לבצע את הפעולות הללו כאשר הרצפה כבר רטובה עם מים ונוזל ניקוי.

מים חמים – סוד הספונג'ה

הכינו מראש גם מים חמים. אם צריך, הדליקו את דוד החשמל (בימים חורפיים) כדי שיהיו מספיק מים לשטיפת הבית. החום עוזר במספר מישורים. ראשית, הוא ממיס חלק מהלכלוך. שנית, הרבה יותר נעים לנקות את הסמרטוט במים חמים, וקל יותר לעשות זאת. בכל פעם שאתם יכולים החליפו את המים המלוכלכים במים חמים חדשים.

מברשת האבק

ישנם אזורים שאנו נוטים לשכוח, ורק לאחר הניקיון נזכרים בהם. למשל, מתי בפעם האחרונה ניקיתם את האבק מהחלק העליון של מסגרות התמונות בסלון? מתי הזזתם בפעם האחרונה את מזנון הטלוויזיה? חפשו את האזורים ששכחתם לנקות, ואם אתם נמצאים לפני פסח זה הזמן לעבודה יסודית יותר.

איך כוח לנקות לבד? הזמינו מנקה

אם אין לכם כוח לנקות את הבית לבד, אל חשש. תוכלו לשכור את שירותיה של חברת ניקיון או מנקה מקצועי. יש לא מעט המלצות לנותני שירותים בתחום הזה ברשת. כך, תוכלו לחסוך את הזמן היקר שלכם ולהקדישו לעבודה, תחביבים ובילוי עם המשפחה.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות