לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

איך להיות קבלן רשום? כל הדרך שתצטרכו לעבור

איך להיות קבלן רשום

תוכן עניינים

קיימים לא מעט סוגים של קבלנים, כאשר לכל קבלן יש את תחום ההתמחות שלו. אחד מהתחומים הכי פופולאריים הוא כמובן תחום הבנייה שבו הרווח הוא הכי משמעותי. כל איש מקצוע שמתנסה בתחום הזה לראשונה חייב להבין כי חובה עליו להיות קבלן רשום. אך השאלה שנשאלת היא איך להיות קבלן חוקי? מה צריך לעשות כדי לקבל את ההסמכה הנדרשת? אנו כאן על מנת להפוך את סימני השאלה לסימני קריאה הכי ברורים וחד משמעיים.

למה שתרצו להיות קבלנים רשומים?

לפני שנסביר לכם איך להיות קבלן חוקי, אתם בוודאי שואלים את עצמכם מה זה נותן? ראשית כיום הלקוחות מבצעים את החיפוש על פי המיומנות של הקבלן. הלקוחות מבינים עד כמה חשוב להם לבחור בקבלן רשום ולא בקבלן אחר. אם אתם רוצים להגדיל את כמות הלקוחות שלכם יהיה עליכם להיות קבלנים רשומים. אם לא תהיו קבלנים רשומים, יהיה לכם קשה מאוד לאתר לקוחות חדשים. בנוסף זה מרשים כאשר אתם מציגים את עצמכם בתור קבלן. כל קבלן שהוא לא רשום ינסה להסתיר את זה.

בואו להתרשם משלל קבלנים מקצועיים ואיכותיים

איך להיות קבלן רשום?

יש לא מעט מכשולים שצריך לעבור בדרך על מנת להיות קבלנים רשומים. אל תחשבו שהתהליך הוא תהליך קל ופשוט שאותו כל אחד יכול לעבור. קבלנים רשומים הם כאלה שעברו קורס מנהלי עבודה, קורס שהוא חלק מההסמכה. בסוף הקורס מקבלים תעודה של קבלן רשום על פי החוק במדינת ישראל. קבלנים שלא עברו את הקורס הזה אינם זכאים לקבל תעודת קבלן. חשוב שתיקחו את זה לתשומת הלב שלכם מבעוד מועד לפני שתיכנסו לתהליך.

מהו קורס מנהלי עבודה?

אחרי שהבנתם איך להיות קבלן רשום, אתם בוודאי רוצים לדעת מה זה קורס מנהלי עבודה. הרי כמו שאתם מתארים לעצמכם להיות קבלן זה לא משחק ילדים. התפקיד הזה הוא תפקיד חשוב עם משמעות. לכן יהיה עליכם ללמוד את כל רזי המקצוע, על מנת שתוכלו לעשות את העבודה כמו שהיא. אם לא תדעו כיצד לבצע את העבודה, לא תוכלו להיות קבלנים בעצמכם. בנוסף קבלנים רשומים הם כאלה שיודעים לנהל את העובדים השונים.

אולי יעניין אותך גם שיפוצניקים

איך להיות קבלן רשום ללא קורס מנהלי עבודה?

התשובה במקרה הזה היא חד משמעית -זה פשוט בלתי אפשרי. החוק במדינת ישראל קובע כי כל קבלן רשום חייב לעבור קורס מנהלי עבודה. כך שאם אתם מחפשים קיצורי דרך, במקרה הזה אין לכם ממש אפשרויות נוספות. אתם תהיו מוכרחים ללכת על האפשרות הזאת בלבד, ולא על אף אפשרות אחרת. אם לא תלכו בדרך הזאת, לא תוכלו להיות קבלנים מורשים. אתם תוכלו לבצע עבודות קבלנות, אך לא תוכלו להציג את עצמכם בתור קבלן מורשה

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות