לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

בחירת קבלן שיפוצים

בחירת קבלן שיפוצים

תוכן עניינים

רוצים לבצע שיפוץ כללי בבית ומתלבטים כיצד לבחור את הקבלן המתאים? אספנו עבורכם כמה המלצות חשובות שכדאי לקחת בחשבון לפני שאתם מתחילים בתהליך.

בדקו אילו שדרוגים אתם מעוניינים לבצע

לפני שאתם בוחרים את הקבלן לביצוע השיפוץ בבית, בדקו היטב אילו שינויים ושדרוגים הבית צריך. לא תמיד צריך לשבור קירות או להרים בלטות, וישנן עבודות שאפשר להחליפן בתיקון פחות משמעותי. למשל, אם אתם רוצים לשנות את הרצפה הקיימת, תוכלו להתקין מעליה "למינציה צפה" ולא לשבור בלטות. קבלו יעוץ מאנשי מקצוע שונים לפני התחלת העבודה.

תמיד טוב לקרוא המלצות על בעל המקצוע שאתם רוצים להזמין, לקריאה, עברו לעמוד קבלנים.

הכינו תכנית שיפוץ והשוו מחירים

כעת, לאחר שאתם יודעים מה תרצו לשדרג בבית הכינו תכנית שיפוץ והתחילו להשוות מחירים בין מספר קבלנים שונים. לעתים תגלו פעמים משמעותיים של עשרת אלפים שקלים ויותר בין קבלן לקבלן. חשוב להבין את העלות של החומרים ושל העבודה על כל אחד מסוגי השיפוץ שתרצו לבצע, כדי שתוכלו להשוות בין הקבלנים.

אתם עשויים לגלות, למשל, כי קבלן אחד מציע ריצוף במחיר נמוך משמעותית מאחר, בעוד קבלן משנה אחד מציע דווקא צביעה במחיר זול משמעותית. לפעמים כדאי לשלב בין ההצעות של שניהם ולתת לכל אחד לבצע את העבודות בהן הוא מתמחה, וכך לחסוך הון בעלויות השיפוץ.

בדקו את ההמלצות על בעלי המקצוע

לפני שאתם מתחייבים לבעל מקצוע כלשהו בדקו את ההמלצות עליו ברשת האינטרנט. ישנם אתרים בהם תוכלו לראות את חוות הדעת של לקוחות קודמים, ולראות האם ישנם חסרונות כלשהם לקבלן. למשל, חלק מהקבלנים אינם מנקים אחרי העבודה או שאינם עומדים בלוחות הזמנים שנקבעו.

חתמו חוזה כולל התחייבות לזמנים

לפני שאתם מתחילים לבצע את העבודה חתמו על חוזה מסודר עם בעל המקצוע, בו יהיו רשומים כל הפרטים של כל משימה שסיכמתם שיבצע. סכמו מראש על לוחות זמנים והוסיפו גם סנקציות במידה והעבודות לא מבוצעות בזמן. תוכלו גם להעתיק מודל אמריקאי במסגרתו בעל מקצוע מקבל בונוס קטן אם סיים את העבודה לפני הזמן. תופתעו כיצד שיטה זו יכולה להעניק לכם עדיפות ביחס ללקוחות אחרים, דבר שיקל על סיום מהיר יותר של עבודות השיפוץ.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות