לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

הדברת פרעושים לבד

הדברת פרעושים לבד

תוכן עניינים

פרעושים הם אחד מהחרקים היותר מציקים שאנחנו פוגשים בחיי היום-יום. בניגוד למזיקים אחרים, הפרעושים יכולים:

  • לגרום לנו נזק בריאותי של ממש,
  • לחשוף אותנו למגוון רחב של מחלות
  • ולסכן אותנו במצבים בריאותיים שאף אחת מאיתנו לא רוצה להגיע אליהם.

אם בעבר הפרעושים היו מכת מדינה שאין לה טיפול מלבד שריפה, היום המצב נהיה לגמרי אחר. תחום הדברת המזיקים בכלל והפרעושים בפרט עבר שיפור משמעותי מין הקצה לקצה עם בעלי מקצוע מעולים שיודעים לעשות את העבודה. אך האם ניתן לבצע הדברת פרעושים לבד?

אולי תופעתו מהתשובה, אבל אתם לגמרי יכולים לבצע הדברת פרעושים בלבד. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להבין מהו מקור הבעיה ולפעול על פי ההוראות. מוכנים לצאת לדרך? הצעד הראשון בדרך לפתרון יהיה להמשיך ולקרוא את המדריך שלנו.

הדברה – בעלי חיים

פעמים רבות, המקור לפרעושים יהיו דווקא היצורים האהובים עלינו ביותר: בעלי החיים שלנו. כלבים וחתולים הם כר פורה לפרעושים, ופעמים רבות סובלים מההשפעות שלהם בדיוק כמונו. על מנת לבצע הדברת פרעושים לבד על בעלי החיים, יש קודם לוודא כי החיה אכן סובלת מפרעושים. למי שלא יודע, הפרעושים נראים כמו כתמים שחורים קטנים שקופצים ממקום למקום. אם אתם לא בטוחים אם החיה שלכם סובלת מפרעושים או לא תמיד תוכלו לפנות לוטרינר שלכם ולהתייעץ איתו.

אולי יעניין אותך גם לוכד חולדות

במידה ומקור הפשפשים הוא אכן בעלי החיים שלכם, יש כמה דברים שתוכלו לעשות. קודם כל, חשוב לחפוף את הפרווה שלהם בשמפו נוגד פרעושים. יתרה מזאת, חשוב לדאוג ולשטוף בצורה יסודית ובמים חמים את המיטות והמשטחים עליהם בעלי החיים נוהגים לישון ולרבוץ. במידה ותחזרו על הפעולות האלו לאורך זמן סביר להניח שתוכלו להיפטר מהפרעושים בצורה יסודית.

הדברת פרעושים לבד – חוץ הבית

ישנם מקרים בהם הפרעושים מגיעים אלינו הביתה ממקורות חיצוניים כמו הצמחים בגינה שלנו, רהיטי חוץ שונים ועוד. במקרים כאלו, יש כמה דרכי טיפול אחרות שאפשר לנקוט. חשוב לדעת כי גם במקרים כאלה תוכלו להשתמש בתרסיסים שונים נגד פרעושים. רק חשוב לוודא שהם לא יגמרו נזק לצמחים שלכם. טיפ נוסף הוא להפוך כל מקום חשוך ולח בגינה למואר ורטוב במיוחד. פרעושים מאוד לא אוהבים רטיבות ואור, כך שאם תהרסו להם את מקום המחיה סביר להניח שהם ייעלמו.

הדברת פרעושים לבד – פנים הבית

אולי המקרים המציקים ביותר של פרעושים הם המקרים בהם הפרעושים מבקרים אותנו ממש בתוך הבית שלנו. הצעד הראשון שחייבים לעשות בדרך להדברה הוא לנקות. נקו בצורה יסודית את כל:

  • המצעים,
  • הספות,
  • המזרונים
  • וכלי המיטה שלכם

על מנת לוודא ששום פרעוש לא יישאר שם. אל תפחדו לשאוב את הבגדים והמוצרים הרכים שלכם באמצעות שואבים חזקים שירחיקו את הפרעושים מהם לתמיד מבלי פתח חזרה.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות