לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

איך להעיף זבובים?

איך להעיף זבובים

תוכן עניינים

אתם נתקלים בהם שוב ושוב. בבית, בחוץ ואפילו בבריכה. אותם זבובים עיקשים שעפים סביבכם ופתאום נוחתים על היד כאשר אתם אוכלים פרי מתוק. הם מסתובבים מעל לשקית הזבל בפח ופשוט מתעופפים ברחבי החדר. אם תהיתם איך להעיף זבובים – המאמר הבא הוא בשבילכם.

הדרך הידנית – קשה אך יעיל

הדרך הקשה ביותר, אך יעילה, היא באמצעות מתקן פלסטי המונף על גבי הזבוב כאשר הוא עף לידכם או נח על הקיר. כמובן שאתם צריכים להיות מהירים יותר מהזבוב וזה לא קל. דרך נוספת היא באמצעות התזה של נוזלים המעכבים את היכולת שלו לעוף, כמו נוזל ניקוי לחלונות הנדבר לכנפיו של הזבוב.

השיטה הזו מתאימה כשיש לכם זבוב אחד בבית. אך מה אם יש שלושים זבובי פירות קטנים שמסתובבים? כאן כבר כדאי להתמקד בפתרונות אחרים.

איך להעיף זבובים קטנים מהכיור?

זבובי הפירות הקטנים מגיעים לכיור שלכם ומתחילים להסתובב סביב הפתח. מה הם מחפשים שם? הם ניזונים משאריות של מזון, זעירות מאוד שאינכם מבחינים בהם. זבובים אלה ממש לא מוטרדים ממים ולכן הם יכולים בקלות להיכנס לפתחי הניקוז ולצאת מהם. השיטות שציינו לעיל לא ממש יעבדו במקרה שלהם.

אם כך מה ניתן לעשות? שפכו אקונומיקה לתוך פתח הניקוז של הכיור ואפילו של המקלחת. לאחר מכן, וודאו כי הם בחרו לוותר על המקום ויצאו. אם לא, כנראה שתצטרכו לפנות לפתרון של הדברה מקצועית.

אולי תתעניין גם בלוכד נחשים

הדברה מקצועית לזבובים

בניגוד לזבובים הגדולים, המגיעים אליכם לבדם ומתגוררים בבית בחיפוש אחר מזון, זבובי הפירות אוהבים לשהות בקבוצה. לכן, חשוב קודם כל להיפטר מהגורם למסיבה הקטנה בבית שלכם. בדרך כלל אלה יהיו שאריות של תפוחי אדמה או בצל ישן שנמצאים מחוץ למקרר. שאריות של קורנפלקס עם פירות שמשכו את הזבובים או פתח ניקוז לא תקין. לאחר מכן, כדאי להזמין מדביר והוא יפזר בבית חומרים שמרחיקים את הדור הבא של הזבובים שהגיע להתנחל בבית.

אז איך להעיף זבובים? אם לא הצלחתם בעצמכם פשוט תפנו לבעל מקצוע שיודע לעשות זאת.

הסכנה הבריאותית של זבובים בבית

זבובים מהווים סכנה בריאותית של ממש, והם אינם רק מהווים מטרד אסתטי. הם יכולים להעביר מחלות שונות שהם נושאים עמם כמו כולרה, שחפת ודיזנטריה. הם גם עשויים להוביל לדלקות שונות שמובילות לאסטמה וברונכיטיס. היות והם ניזונים מאשפה ומזון רקוב, הם ממשיכים "ומייבאים" חיידקים נוספים גם משם. חשוב לדעת כי ריח של רימות הזבובים מושך זבובים נוספים ולכן כדי לעצור את המתקפה כדי להדביר אותם כבר בהתחלה.

לסיכום, זבובים ניתן למצוא בכל סוגי האקלים ובכל האזורים. הם חרקים מעיקים המותירים אחריהם ריח לא נעים כשהם נוחתים על חפצים. הם מהווים סכנה בריאותית ולכן אם הבית שלכם מתחיל להתמלא בזבובים גדולים או קטנים, כדאי לשקול הדברה מקצועית.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות