לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

טיפים לקניית שואב אבק

טיפים לקניית שואב אבק

תוכן עניינים

לא רק בפסח. שואב האבק משמש אותנו לניקוי שלל חפצים או משטחים, גם בימי השגרה. מלאכת הניקיון אינה מלאכה קלה, ושואב אבק איכותי עשוי לסייע ולהקל, עד מאוד. כל העקרונות אליהם חשוב לשים לב בעת רכישת שואב אבק, במאמר הבא.

עוצמה

השוק מציע מגוון סוגים של שואבי אבק, ולכל אחד מהם, עוצמה שונה. דבר ראשון, יש לבדוק את עוצמת השואב הנמדדת בוואטים, וכן את עוצמת היניקה שלו. עוצמת יניקה הגבוהה מ450 למשל, מומלצת.

סוג שואב האבק

פעם, מרבית שואבי האבק היו מכילים שקיות בהם היה מצטבר הלכלוך שהתאסף בעת השאיבה. החיסרון של שואבי אבק אלו היה פגיעה בעוצמת השאיבה בשל שקית מלאה.

כיום, רוב החנויות מחזיקות שואבי אבק ציקלונים המהווים פתרון לבעיה בשואבי האבק עם השקיות, שכן הפסולת בו נכנסת אל מיכל מילוי השואב, מסתובבת, האוויר יוצא מהיכל בעוצמה זהה בה חדר אליו והפילטרים מסננים חלקי לכלוך זעירים. באופן הנ"ל, רמת השאיבה והיניקה, אינן נפגעות.

מלבד שואבי הציקלונים, קיימים גם שואבים מתקדמים יותר המכונים מולטי-ציקלונים, המכילים כמה ציקלונים הגורמים ליעילות גבוהה יותר בהשוואה לשואבי אבק ציקלונים רגילים.

הנפח

זה אולי נשמע לכם קטן וחסר חשיבות, אך חשוב מאוד לזכור לבדוק גם את נפח המיכל של השואב. נפח גדול יעיד על פינוי פסולת לעיתים רחוקות, ונפח קטן יעיד על פינוי פסולת לעיתים קרובות יותר.

פילטרים

לא כדאי לנשום את האוויר המלוכלך היוצא מהשואב, ולכן, מרבית שואבי האבק המתקדמים, כוללים פילטרים שתפקידם לסנן את הפסולת ששאבתם וכך גורמים להוצאת אוויר נקייה יותר.

חלקים נוספים

אל תשכחו, בדקו כי לשואב האבק ישנם אביזרים נוספים, המתלווים לו. כגון: מברשת לצורך שאיבת לכלוך ממשטחים כמו: שטיחים, ספות ומזרונים. כמו כן, מברשת לצורך ניקוי פרקטים חשובה גם היא, גם אם אין לכם כרגע פרקט, אולי בעתיד יהיה.

אופן השליפה והריקון של מיכל פסולת שואב האבק

במידה והחלטתם להיצמד למסורת ולרכוש שואב עם שקית, כאשר תרצו לפנות את הפסולת, תצטרכו להוציא באופן עצמאי את השקית ולהחליפה באחרת. אך אם החלטתם ללכת על אחד משואבי האבק המתקדמים יותר בשוק, המכילים מיכל פסולת, לחיצה על כפתור אחד קטן, ללא הצורך במגע בפסולת שנאספה, תעשה לכם את עבודת הפינוי.

לסיכום, לא רק שביכולתו של שואב אבק איכותי להקל מעט ממלאכת הניקיון, אלא אף יכול לגרום לכם ליהנות ממנה.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות