לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

מה זה זיכרון מטמון (קאש)

מה זה זיכרון מטמון

תוכן עניינים

מידי פעם שואל אותי לקוח לאחר ההרשמה והאישור, למה הכרטיס שלי לא מופיע באתר? או למה אני אף פעם לא מופיע ראשון בעמוד? ואני עונה שזה בגלל הקאש, אז בואו נבין מה זה קאש (זיכרון מטמון)

לרוב האתרים ברשת יש תוספי קאש שונים, בין אם בנויים בוורדפרס או במערכת אחרת, התוסף בעצם גורם לדפדפן שלכם לשמור את הקבצי מטמון כדי שבפעם הבאה שתיכנסו לאותו עמוד, העמוד יעלה במהירות ולא תצטרכו לטעון את אותו עמוד מחדש, כך שאם נכנסתם בעבר לעמוד מסויים, הדפדפן ישמור את קבצי העמוד ובפעם הבאה שתיכנסו לאותו עמוד, אותה כתובת URL, תראו את אותו העמוד בדיוק, לא משנה כמה תרעננו, הכל יראה אותו הדבר.

אז למה להשתמש בזיכרון מטמון

בעיקרון, רק בגלל מהירות הטעינה של העמוד, Google דורשים וגם אנחנו רוצים לתת חווית משתמש טובה ומהירה ללקוחות שנכנסים לאתרים השונים שלנו, בנוסף בצורה כזו ניתן גם לשפר את ציון ה Pagespeed שגוגל נותן לאתר ובעצם כך גם את הדירוג האורגני במנועי החיפוש.

אז בכל זאת איך אני רואה את הכרטיס

  • הכי פשוט זה להיכנס ממכשיר אחר, כזה שלא פתח את העמוד שבו הכרטיס אמור להופיע, טלפון נייד של הילד, מחשב שממנו לא נכנסתם לאתר וכ'ו, ניתן גם לנסות להיכנס לאתר מגלישה בסתר (אינקוגניטו).
  • אפשרות שניה היא פשוט להיכנס לעמוד שלא הייתם בו, זאת אומרת שאם נרשמתם לתחום ניקוי ספות ואתם מאזור המרכז, והעמוד שנכנסתם אליו לפני שנרשתם היה של ניקוי ספות, פשוט עברו לאזור המרכז או לעריך אחרות שנמצאות במרכז ותוכלו לראות את הכרטיס שלכם מופיע.
  • אופציה שלישית היא פשוט להמתין כמה ימים עד שהאתר ינקה את המטמון בצורה אוטומטית (עד שבוע)
  • והאפשרות האחרונה היא למחוק את המטמון של הדפדפן, לחיצה על הגדרות – כלים נוספים – ניקוי נתוני גלישה, אני פחות ממליץ על האפשרות הזו כי זה אומר שתמחקו את כל נתוני הגלישה שלכם, זאת אומרת סיסמאות ששמורות על הדפדפן, אתרים שנכנסתם אליהם בעבר וכ'ו.

מה זה זיכרון מטמון (קאש)

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות