לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

שיפוץ הבית לבד: אלה הדברים שכדאי לדעת

שיפוץ הבית לבד

תוכן עניינים

כולנו רוצים לשפר את המרחב הביתי שלנו, במיוחד אחרי שנתיים שבהם שהינו בבית שעות רבות ואפילו הפכנו אותו למשרד הביתי. חלק מעדיפים להיעזר בבעלי מקצוע, ואחרים מגלים כי שיפוץ הבית לבד יכול להיות אתגר מעניין שיחסוך הון בהוצאות השיפוץ. אספנו עבורכם מספר נושאים שכדאי לתת עליהם את הדעת לפני התחלת השיפוץ.

זהירות: חוטי חשמל

אתם מתחילים לקדוח בקיר ומעוניינים ליצור חלון בין חלק אחד של הבית לחלק השני. אך אבוי, במהלך הקידוח פגעתם בחוט חשמל! כיצד מונעים זאת? לפני שמתחילים לבצע פעולות קידוח מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע ולוודא היכן בדיוק עוברים חוטי החשמל בבית. ניתן גם לרכוש מכשיר שסורק את הקיר ומסייע לאתר את חיבורי החשמל. ככלל, עדיף לא לבצע עבודות שכרוכות בשינויים פנימיים קיצוניים של הבית, גם אם מדובר רק בקיר גבס.

אולי יעניין אתכם גם:

חשמלאי מקצועי

שיפוץ הבית לבד דורש מיכון כבד, מיומנות ודיוק בריצוף

אם החלטתם להחליף את הבלטות באמבטיה, ונראה בסרטוני הוידאו ביוטיוב כי מדובר בפעולה קלילה להפליא, כדאי לעצור רגע לפני שיפוץ הבית לבד. האם יש בידכם את הציוד המתאים להסרה של הבלטות הקיימות? האם אתם יכולים להסיר את שאריות החומרים המצמידים את הבלטות כיום לבטון? לפני שמתחילים בריצוף יש להסיר לחלוטין את הריצוף הקיים, פעולה שדורשת מיכון כבד וידע. כדאי לשקול להיעזר בבעל מקצוע להסרת הריצוף, ורק לאחר מכן לנסות לבצע את ההתקנה בעצמכם.

זכרו כי מדובר בפעולה שדורשת דיוק רב, ויש לחבר פיסות המפרידות בין הבלטות כדי להצמיד כל אחד מהאריחים במקום הנכון. אחרת, התוצאה עשויה להראות חובבנית ומאכזבת.

לא בטוחים שאתם רוצים לעשות את זה לבד? בחרו צבעי מקצועי דרך האתר בוס פרו

צביעת הבית: לא לשכוח לסייד

לפני שאתם מתחילים לצבוע את הבית כדי לזכור את תפקידו של הסיד. הוא מיועד להעניק שכבה נוספת לקיר שתקלוט את הצבע ותמנע את השמנוניות הטבעית על הקיר. לכן, יש להתכונן מראש עם מספיק צבע לשכבת סיד ולאחר מכן לשתי שכבות נוספות של תבע לתוצאה מיטבית. מומלץ להתחיל את הצביעה ממשקופי הדלתות (אם תצבעו גם אותם) ומהמסגרות של החלונות. לאחר שהצבע עליהם התייבש, השתמשו במסקינג טייפ מקצועי לצבעים (העשוי מנייר) כדי לכסותם ורק אז צבעו את הקיר.

כעת, כשאתם מודעים למספר נקודות חשובות בדרך לבית המשודרג, תוכלו לחשוב האם תרצו לשפץ לבד או אולי להזמין בכל זאת בעל מקצוע לעשות זאת עבורכם.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות