לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

קניית מקרר

קניית מקרר

תוכן עניינים

המקרר משמש לאחסון מוצרי הבסיס של חיינו: המזון. הוא משמש בדרך כלל למספר שנים טובות ומהווה ה"מלך" של המטבח שלנו. אז איך רוכשים מקרר איכותי והולם צרכים? אספנו עבורכם ארבעה טיפים חשובים שחייב לדעת לפני קניית מקרר.

הדילמה בין המקרר למטבח

מדדו את המקום בו אתם מתכננים להעמיד את המקרר והשאירו 15 סנטימטרים נוספים מאחוריו ו-5 מצדדיו. רשמו את המידות ולפיהם חפשו את גודל המקרר המתאים.

המקרר התקלקל? לא בטוח שחייב להחליף אותו, הזמינו עכשיו טכנאי מקררים לפי האזור שלכם:

מספר הדלתות

קיימים סוגי מקררים רבים: כאלה עם דלת לצד דלת, תא קירור עליון ומקפיא תחתון או להפך. המגוון, גדול ככל שיהיה, לא אמור לבלבל אתכם.

חשבו, היכן מתרכז רוב השימוש שלכם במהלך היום יום? בתא הקירור? במקפיא? או בכלל בשניהם?

במידה ואתם משתמשים בעיקר בתא הקירור, כמו מרבית האנשים, עדיף לכם לרכוש מקרר שבו תא הקירור מצוי בחלקו העליון, כך תחסכו לעצמכם מאמץ מיותר.

אך אם המקפיא הוא המשמש אתכם בעיקר, חפשו דווקא מקרר שבו המקפיא נמצא בחלק העליון, ותא הקירור נמצא בחלק התחתון.

מקרר המכיל דלת קירור לצד מקפיא, הוא הנוח ביותר אך גם עולה בהתאם. אם אתם משתמשים בשני חלקי המקרר באופן זהה ומעדיפים ללכת על הנוח ביותר- לכו על מקרר שתי דלתות, אך במידה ולא, גם שאר המקררים מצוינים ונוחים לשימוש.

האחסון

הביטו על מדפיו של המקרר ובררו האם סידור המדפים מתאים לכם ואפשר לשנותם בהתאם לצרכים שלכם. בירור זה הינו חשוב כיוון שלא כל מקרר מתוכנן באופן הולם צרכים ובעל יכולת שינוי והתאמה של המדפים. אל תשכחו לבדוק גם את מדפי ותאי האחסון בדלת המקרר, גם בהם משתמשים לאחסון מוצרים רבים כגון בקבוקי שתייה, תבלינים וביצים.

מקרר זולל חשמל? לא במטבחנו

המקרר, הוא אחד ממוצרי החשמל הפועלים ללא הרף, בוקר, צהריים, ערב ואף לילה, ולכך השפעה ישירה על חשבון החשמל. לאור כך, גם אם שאר הפרמטרים של המקרר מצוינים והולמים לצרכים שלכם- אל תשכחו לבדוק את דירוגו האנרגטי. מקרר חסכוני בחשמל אולי יעלה מעט יותר, אך בהחלט יחסוך לכם סכומי כסף רבים של חשבון החשמל.

לסיכום, קניית מקרר היא משימה הדורשת בדיקה וחקירה הן לפני היציאה לחנות למטרת רכישתו, והן במהלך השהות בחנות. אנו יודעים שבדיקות אלה דורשות מחשבה וסבלנות,  אך הסבלנות משתלמת בסופו של דבר, כי מקרר אינו עוד טוסטר או סט צלחות שמרביתנו מחליפים לאחר שנה או שנתיים, אלא למספר שנים טובות.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות