לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

פרגולה עץ עשה זאת בעצמך

תוכן עניינים

אין דבר מרהיב יותר מפרגולה המספקת הצללה ותוחמת חלק מהחצר הקדמית או האחורית בבית. כיום ישנם גם בעלי בתים עם מרפסות גדולות שמצמידות פרגולה לבניין, באישור השכנים כמובן. גם גגות הבתים הפכו למקום בו ניתן להתקין פרגולה ולשבת תחתיה ביום קיץ. אם עד היום חשבתי שמדובר בהוצאה לא מבוטלת, תופתעו לגלות שכיום נמכרות ערכות של פרגולות עץ בעצמכן.

איך בונים פרגולה?

פרגולה למעשה עשויה מעמודי עץ, דק המחבר את המוטות זה לזה עם אפשרות לקירוי וכן הצללה בדפנות ומעל לפרגולה. יש שמוסיפים גם מאוורר תקרה מיוחד המתאים לפרגולה או לפתרונות תאורה.

אם תרצו לרכוש פרגולת עץ בעצמכם, תוכלו לקבל את הערכה בעלות של כמה מאות שקלים למ"ר, בגדלים סטנדרטיים הנעים בין ארבעה מטרים לכמה עשרות מטרים. הערכה כוללת את הפרזול ואת לוחות העץ לפי התכנית המתבצעת מול משווקי הערכה.

כמה אתה יכול לחסוך אם אתה בונה את זה בעצמך?

אם תבחרו לבנות את הפרגולה בעצמכם באמצעות ערכה זו תוכלו לשלם פחות מחצי מחיר עלות הבנייה באמצעות חברה. מדובר בחיסכון משמעותי.

מלבד זאת, הבנייה עצמה היא חוויה של ממש. רק תחשבו על התחושה שמלווה אתכם כשאתם בונים סוכה זמנית לשבוע, והכפילו אותה על ידי שיפור הבית והשטחים שנמצאים בו. כמובן שכאשר מתחילים לבנות חשוב להרחיק ילדים ולוודא שהבנייה בטוחה. חשוב לחזק את הפרזול ולבדוק כל הזמן שאתם עובדים לפי ההוראות.

מישהו יכול לעזור לך לבנות את הערכה?

בטוח. זוהי פעילות שיכולה לערב את כל החברים שלך, כל אדם עם מעט כישרון טכני. אולי אפילו בני משפחה קרובים ירצו להצטרף ולהיות חלק מהחוויה המיוחדת הזו. ניתן כמובן גם לשלם להנדי מן על ביצוע העבודה או חלק ממנה, וכן לשלב עמו כוחות ולהאיץ את העבודה בבניה משותפת.

לסיכום, פרגולה עשה זאת בעצמך מאפשרת ליצור אזור הצללה נוח ולהפוך אותו למקום הבילוי המרכזי בבית. היתרון של בנייה עצמית הוא החיסכון הכספי לצד החוויה הייחודית ותחושת הסיפוק הנלווית להצלחה.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות