לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

צביעת דירות

צביעת דירות

תוכן עניינים

רוצים לרענן את הבית בלי להוציא סכומי עתק על שיפוץ? כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לרענן את הצבע, לבנות קיר קונספט ולהפתיע אפילו את עצמכם בבית שנראה מושלם. אספנו עבורכם מספר טיפים כיצד לשנות כל חלל בבית באמצעות שירותי צביעת דירות המבוצעים על ידי צבעים מקצועיים.

רוצים לשדרג את הבית? מחפשים בעל מקצוע אמין? יש לנו! בכל הארץ:

משנים אווירה באמצעות שינוי הצבע

קשת הצבעים נחלקת לשני קבוצות. צבעים חמים וצבעים קרים. למשל, אם תצבעו את הקיר שלכם בצבעי אדמה כמו בז' או אפור הנוטה לחום תגלו כי הם מעניקים לבית אווירה שונה לגמרי מאשר אם תצבעו את הקיר לכחול. הביטו בקיר מולכם ונסו לדמיין אותו בצבעים שונים. אם תרצו, צלמו תמונה והעלו לאתר של טמבור ותוכלו לראות איך הקיר הזה יראה בצבע אחר.

שילוב של צבעים

כיום, נהוג לא לצבוע חדר שלם בצבע אחד אלא ליצור קיר אחד בגוון מעט שונה. הקיר הזה ידוע כקיר קונספט. בחדר השינה נבחר בדרך כלל את הקיר שנמצא מאחורי המיטה. קיר זה יכול להיות כהה יותר מהקירות שלידו, בצבעים דומים לצבע הקירות. למשל, תוכלו לצבוע את הקירות באפור בהיר ואת קיר הקונספט באפור כהה. רצוי לא לבחור בצבע שחור לחלוטין משום שהוא מושך אור.

בנוסף, יש אנשים הבוחרים להוסיף טפט על קיר הקונספט, לצבוע חצי ממנו בצבע כהה ואת שאר הקיר למלא בטקסטורה או לצבוע חלק מהקיר באלכסון בצבע אחר. הביטו בדוגמאות ברשת ותגלו את כל האפשרויות העומדות לבחירתכם.

טקסטורה

קיר אינו חייב להיות חלק לחלוטין. צביעת קירות יכולה להתבצע עם חומרים הגורמים לצבע להראות תלת ממדי כמו חול מיוחד שמוסיפים לו. בנוסף, ניתן ליצור טקסטורות מעניינות באמצעות מברשות שונות היוצרות צביעה לא אחידה שמאפשרת לראות את הצבע מתחת. למשל, תוכלו ליצור טקסטורה של צביעה עתיקה אותה ניתן לראות בסגנון הצביעה האיטלקי בקניונים שונים ברחבי הארץ.

לסיכום, צביעת קירות מסוגלת לעשות פלאים בבית. אם אינכם יודעים כיצד לצבוע בעצמכם או מעוניינים בתוצאה מושלמת כדאי לכם להיעזר באיש מקצוע. חוששים לצבוע בנכס שאינו בבעלותכם? אם אתם מתגוררים בדירה שכורה הציעו לבעל הבית שלכם שאתם תממנו את הצביעה והוא ישמח לגלות שהפכתם את הנכס למקום חמים ומעוצב.

אודות בוס פרו | צרו אתנו קשר

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות