לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

הדברת תיקנים באופן עצמאי

הדברת תיקנים באופן עצמאי

תוכן עניינים

בואו נודה באמת – תיקנים (או ג'וקים בשמם העממי יותר) הם אחד היצורים שאנחנו הכי פחות רוצים לפגוש. בטח אם אנחנו בדיוק הולכים לישון והם מבקרים אותנו על הכרית. ימי הקיץ הם תקופת התיקנים בהם הם יוצאים ממחבואם ויכולים לפגוש אותנו כמעט בכל מקום. אנשים רבים רוצים להימנע מהמפגש הזה עם התיקנים והם מחפשים דרכים לבצע הדברת תיקנים באופן עצמאי. לשמחתם הרבה, זה דבר לגמרי אפשרי. במאמר הזה נסביר לכם בדיוק כיצד ניתן לעשות הדברת תיקנים באופן עצמאי ובצורה שתביא תוצאות מעולות.

בואו להתרשם מלוכדי הנחשים הטובים ביותר

הדברת תיקנים באופן עצמאי – ההדברה הכי טובה היא מניעה

כל מדביר יוכל להגיד לכם שהדרך הטובה ביותר לבצע הדברת תיקנים באופן עצמאי היא פשוט לדאוג שהם לא יופיעו אצלכם מלכתחילה. איך עושים את זה? וודאו כי אתם לא משאירים אוכל פתוח או פירורים מפוזרים ברחבי הבית. זה מה שיכול למשוך אותם להגיע דווקא אליכם. בנוסף, בדקו את הבית שלכם וראו שאין לכם שום חורים קטנים בקירות, פרצות או סדקים שדרכם התיקנים יכולים להגיע אליכם. במידה ויש, אטמו אותם בחומרי איטום איכותיים וכך תוכלו לוודא שהם נשארים מחוץ לבית שלכם.

הדברת תיקנים באמצעות חומרי הדברה טבעיים

במידה והתיקנים כבר הגיעו אליכם זכרו שזה לא סוף העולם ועדיין יש מה לעשות. אנשים רבים מעדיפים להשתמש בחומרי הדברה טבעיים. כאלה שלא מורכבים מכימיקלים ושההשפעה השלילית שלהם על בני האדם נמוכה יותר. גם אם אתם משתמשים בחומרי הדברה טבעיים חשוב לוודא כי הם אכן אפקטיביים ולקרוא את הוראות השימוש שלהם לעומק. מרבית חומרי ההדברה הטבעיים הם חומרי ריסוס שונים שפועלים בצורה די דומה לחומרי ההדברה שאתם רגילים אליהם והשימוש בהם זהה. ישנה דרך ריסוס חדשה יחסית באמצעות מלכודות דבק:

  • אותן אתם ממקמים במקומות אסטרטגיים בבית,
  • לוכדים את התיקן
  • ומשחררים אותו מחוץ לבית בקלות וביעילות.

הדברת תיקנים באמצעות תרסיסים

אם כבר חיפשתם בעבר דרכים לבצע הדברת תיקנים באופן עצמאי בוודאי כבר יצא לכם להיתקל בסוגים רבים של תרסיסי הדברה שונים. במרבית המקרים הם אכן עובדים ותוכלו להשתמש בהם בהתאם להוראות השימוש על הקופסא. אם כן, חשוב לוודא שאתם מתרחקים ממקום ההדברה כמה שעות לאחריה. זאת על מנת שלא תשאפו חומרים שמסוכנים לבריאות שלנו. תוכלו לרסס את התרסיסים השונים על:

  • התיקנים עצמם
  • או על המקומות מהם הם מגיעים,
  • מקומות הקינון שלהם,
  • מקומות שבהם ראיתם אותם בעבר ועוד.

אנחנו מקווים שהצלחנו לתת לכם את הכלים שיעזרו לכם להרחיק את התיקנים מכם אחת ולתמיד. במידה וניסיתם והתיקנים עקשניים במיוחד תמיד תוכלו להרים טלפון לבעל מקצוע ולהזמין הדברה מקצועית ואיכותית. כזו שנעשית על ידי אנשים שמבינים בתחום ויודעים כיצד לטפל בתיקנים ולהעלים אותם לאורך זמן רב.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות