לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

החלפת אינטרפוץ

החלפת אינטרפוץ

תוכן עניינים

אינטרפוץ הוא אחד מהדברים שסביר להניח שלכולנו יש בבית אבל אנחנו פשוט לא מודעים לקיומו. למי שעדיין לא בדיוק סגור על מה אנחנו מדברים, אינטרפוץ הוא סוג של ברז מקלחת שהמנגנון שלו נמצא בתוך הקיר כך שאנחנו לא רואים אותו במהלך השימוש. החלק היחיד שבולט בו הוא הידית שלו איתה אנחנו יכולים לווסת את כמות המים, החום שלהם ועוד. העובדה שהמנגנון נמצא בתוך הקיר יכולה להקשות על משימת החלפת האינטרפוץ, אך אין מה לדאוג. בעלי המקצוע יודעים כיצד לבצע החלפת אינטרפוץ בצורה מעולה שתאפשר לכם לחזור להשתמש בו בהקדם האפשרי. על מנת שתדעו בדיוק לקראת מה אתם הולכים הכנו לכם את המאמר הזה בו סיכמנו לכם את כל מה שכדאי שתדעו לפני שאתם מבצעים החלפת אינטרפוץ.

למה בכלל צריך לבצע החלפה?

במרבית המקרים תידרשו לבצע החלפת אינטרפוץ כאשר ישנן תקלות במנגנון עצמו. תוכלו לזהות שיש תקלה כזו במידה וברז המקלחת שלכם אינו מוציא מים או שאתם מזהים נזילות בעוצמות שונות מתוך הברז שלכם. כמובן שאין צורך להיכנס לבהלה וישר להתחיל לשלוף את האריחים מתוך קירות המקלחת אבל כנראה שזה יהיה זמן טוב להתקשר לבעל מקצוע שיבוא לבחון את העניין.

אז איך מבצעים החלפת אינטרפוץ?

במידה והשיפוצניק אכן מזהה שישנה תקלה מסוימת תהיו חייבים לבצע החלפת אינטרפוץ. במסגרת ההחלפה, בעל המקצוע יצטרך לפרק את אריחי המקלחת המקיפים את המערכת על מנת שהוא יוכל לגשת אליה בצורה הנוחה ביותר. לאחר מכן הוא יוציא את המערכת הישנה ויבצע התקנה של מערכת אינטרפוץ חדשה.

האם צריך להתכונן לתהליך החלפת אינטרפוץ?

אין צורך לבצע הכנות מרחיקות לכת אך יש כמה דברים שכדאי לעשות בדקות שלפני תחילת העבודה. ראשית, פנו את כל הדברים מהאמבטיה שלכם וודאו כי היא יבשה, חשוב למנוע החלקה שלכם ושל בעלי המקצוע. אנחנו ממליצים לכם גם להתכונן מראש ולרכוש אריחים נוספים הדומים לאריחים הקיימים אצלכם באמבטיה. יכול להיות שלא תוכלו להרכיב את האריחים הקיימים מחדש לאחר שבעל המקצוע יסיר אותם כך שכדאי שיהיו לכם כמה ספיירים בבית.

אנשים רבים ממהרים לסגור את המים טרם הגעתו של בעל המקצוע, אך אנחנו לאו דווקא ממליצים על כך. ייתכן שבעל המקצוע ירצה לראות בדיוק כיצד נראית הדליפה או מהי התלונה שיש לכם כך שתצטרכו להשתמש בזרם המים שלכם. במידה ובעל המקצוע יכריע כי הטיפול הטוב ביותר יהיה החלפת אינטרפוץ אז יהיה עליכם לסגור את זרם המים בשביל שהוא יוכל לעבוד ללא הפרעות מיותרות.

כמה זמן לוקח לבצע החלפת אינטרפוץ?

זה תהליך קצר יחסית שלוקח כמה שעות. במרבית המקרים, בעלי המקצוע ישובו אליכם כמה ימים לאחר ההתקנה בשביל לוודא שהכל עובד כראוי.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות