לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

עקיצות פרעושים

עקיצות פרעושים

תוכן עניינים

לרוב, כשמדברים על עקיצות, נהוג לחשוב על עקיצות של יתושים, עקיצות של פשפשים או אפילו עקיצות של מדוזות עקשניות בים. אך האם ידעתם שגם פרעושים יכולים לעקוץ, ושהעקיצות שלהם יכולות להוביל ללא מעט סיבוכים? ישראלים רבים לא מודעים להשלכות של עקיצות פרעושים, להתפתחויות הלא נעימות שיכולות להיגרם מהם ואפילו בכלל לא יודעים איך עקיצות פרעושים נראות!

על מנת לעשות קצת סדר בבלגאן, הכנו לכם את המאמר הזה שיסביר לכם את כל מה שצריך לדעת על העקיצות כך שבפעם הבאה שתיתקלו בהם תוכלו לדעת בדיוק מה צריך לעשות.

בואו להתרשם ממדבירים איכותיים ומקצועיים

אז איך העקיצות נראות?

המידע הזה אולי יפתיע אתכם, אך עקיצות פרעושים יכולות להיראות דומות באופן יחסי לעקיצות יתושים. שני הסוגים לרוב יופיעו כנקודה אדומה בולטת המוקפת ב"הילה" בגוונים שונים של אדום. בשונה מיתושים, במרבית המקרים עקיצות פרעושים יופיעו בקבוצות של עד חמש עקיצות. כדאי לדעת כי פרעושים אוהבים מאוד אזורים לחים כך שסביר להניח שתיעקצו רבות ברגליים, באזור בית השחי, החזה, הישבן ועוד. ישנם אנשים שסובלים מתגובות אלרגיות לעקיצות פרעושים מה שיכול לגרום להופעת פריחה לצד העקיצות עצמן.

כיצד אפשר לטפל בעקיצות פרעושים?

בדומה לעקיצות אחרות, גם עקיצות פרעושים הן עקיצות שעוברות עם הזמן. כמובן שאם אתם סובלים מתגובה אלרגית לעקיצות כדאי לגשת למוקד רפואי מוסמך שיטפל באלרגיה כמו שצריך. במידה ולא, תוכלו להשתמש בתכשירים נוגדי עקיצות וגירוי. תוכלו לנסות ולהשתמש גם בתרופות סבתא שונות כמו מריחת מיץ לימון על העקיצה.

אולי יעניין אותך גם לוכד עכברים

האם עקיצות הפרעושים ישפיעו עלינו לאורך זמן?

לא תמיד, אך ישנם מקרים בהם הן יכולות להוביל למחלות מורכבות ומסובכות הרבה יותר. בניגוד לחרקים עוקצים אחרים, הפרעושים יכולים לשאת איתם מחלות שפוגעות בנו. המדע אף מאשים את הפרעושים בהתפרצויות של חלק מהמחלות הקשות ביותר שהגיעו אל האנושות, כך שכדאי מאוד להימנע מכך מלכתחילה.

אם חיית המחמד שלי סובלת מפרעושים זה אומר שגם אני אסבול מהן?

פעמים רבות בעלים של בעלי חיים הסובלים מפרעושים יסבלו גם הם עקב הקרבה לבעל החיים. כפי שהפרעושים אוהבים להתמקם אצל בעלי החיים ולשהות אצלם לאורך זמן, הדבר יכול לקרות גם אצלנו. כמובן שהדבר אינו מחייב ויכול להיות שתצליחו להתחמק מכך, במיוחד אם לא שהיתם עם בעל החיים בקרבה גדולה.

איך אפשר להימנע מעקיצות פרעושים?

פעמים רבות קשה מאוד להימנע מהן והדרך הטובה יותר להימנע היא להתכונן מראש. במידה ואתם חושדים שהבית שלכם סובל מפרעושים אל תתעצלו ותדבירו את האזורים החשודים. הזמינו איש מקצוע שיבדוק את הסביבה ויבין האם אתם באמת סובלים מפרעושים ומה אפשר לעשות בשביל לגרום לכם לחיות בלי חשש מעקיצות או מחוסר נעימות בהמשך הדרך.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות