לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

איך להכין את הבית לחורף

איך להכין את הבית לחורף

תוכן עניינים

חודשי החורף עשויים להיות מעיקים מאוד, במיוחד אם מדובר בשנה קרירה וגשומה כמו שהייתה לנו. לפני שמתחילה העונה המקפיאה הבאה כדאי להתכונן אליה כראוי. אספנו עבורכם את כל הטיפים החשובים בתחום זה. הכן ביתך לחורף – המדריך המלא.

איך להכין את הבית לחורף – איטום הגג

כאשר אנו רוצים לדעת איך להכין את הבית לחורף, אנו מתכוונים גם לגג הבית. אם אתם מתגוררים בבית פרטי או בפנטהאוז הגג יכול להיות המקום ממנו נוזלים מים בימים גשומים. חשוב לדאוג לזיפות ולאיטום מושלם. ישנם מגוון אנשי מקצוע מוכשרים שיוכלו לעזור לכם לבדוק שהמים אכן לא חודרים למבנה ולעזור לכם לבצע את האיטום הדרוש. במידת הצורך, אם יש נזילה קיימת, תוכלו גם להזמין שירות של איתור נזילות בגג.

איטום החלונות

חלק נוסף שחשוב מאד לאטום בבית הוא החלון. לא מדובר רק על הזגוגית אלא החיבורים של החלון למבנה. אם הם אינם אטומים ונכנס אוויר קר לבית, החימום שלכם יעבוד זמן רב יותר (במיזוג מרכזי). כדי לחסוך אנרגיה, ולהרגיש את החמימות הביתית לאורך כל העונה חשוב להזמין אדם מקצועי לאיטום החלון. כיצד תדעו שהחלון אינו אטום? עמדו ליד החלון ביום בו הרוח נושבת בחוזקה ובדקו האם נכנס אוויר לבית. אם יש טיפות גשם או אוויר קר שנכנס מבחוץ – כנראה שהחלון אינו אטום מספיק.

הכינו שטחי אחסון נוספים

בחורף, אנו רוצים להחליף את הבגדים הנמצאים בארון בבגדים חמים יותר. לכן, כדאי לאחסן את בגדי הקיץ. אך, אם אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית הארון יהיה עמוס לעייפה.

במיוחד אם אתם משפחה גדולה עם מספר ילדים. הכינו מראש שטחי אחסון נוספים, הן בחדר השינה שלכם והן בחדרי הילדים, לאחסון של פריטי קיץ.

זכרו, כי לא מדובר רק בבגדים עצמם. תוכלו לאחסן בארונות אלה את גלגל ההצלה של הבריכה של הילדה, את משאבת האופניים שלכם ואת האקססוריז הנוספים לקיץ כמו כובע הקש.

ודאו כי החימום עובד כשורה

בתוך כל מרחב ביתי יש דרך חימום שונה. חלק מהמשפחות משתמשות ברדיאטורים ניידים לחימום, משפחות אחרות משתמשות במזגן מרכזי. יש משפחות שמעדיפות תנורי סליל ואחרות מפזרי חום. זכרו, כי לא כל אביזר שמיועד לחימום מתאים גם לשימוש בשעות הלילה שאתם ישנים.

אם יש לכם חימום מרכזי מומלץ להדליק אותו על טמפרטורה גבוהה ולבדוק שהוא אכן מחמם את כל הבית. תנורים אחרים יש לבדוק היטב לפני השימוש ולוודא שהם אינם גורמים לקצר חשמלי. אם חלק מאביזרי החימום בבית לא פועלים – רכשו חדשים. זכרו, כי ככל שתתקרב העונה הקרה יהיה ביקוש רב יותר.

החליפו את מסנן המזגן

טיפ אחרון בנושע לשאלה איך להכין את הבית לחורף – החליפו את המסננים של המזגן, וכך תוכלו לנשום אוויר נקי יותר. כמובן, שפעולה זו גם תאריך את חייו של המזגן.

לסיכום, אם תבצעו את כל הפעולות הללו – תהיו מוכנים לחורף הבא!

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות