לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

כריתת עצים

כריתת עצים

תוכן עניינים

לאורך השנים העץ היה חברו הטוב של האדם. הוא יצר ממנו רהיטים, בתים ואפילו ניזון ממנו. אך, לעתים קרובות, העץ עשוי גם לשמש כמכשול כאשר רוצים לבנות במתחם מסוים ובו עץ גדול או עץ ישן עשוי ליפול. לכן, נדרשת כריתת עצים, המסייעת לישר את השטח ולמנוע סכנה לעוברים ושבים.

כיצד מתבצעת כריתת עצים?

בימים עברו כריתת עצים הייתה מתבצעת עם גרזן. עם השנים התחום התפתח והופקו כלי עבודה שמסייעים בכריתה של ענפים עבים, גזעים ועוד. חשוב לדעת כי כל כריתה של עץ היא פרויקט בפני עצמו. זאת משום שיש לקחת בחשבון את תוואי השטח ולדאוג שצמרת העץ לא תיפול ותפגע בחפצים, נכסים או אנשים.

לכן, יש להזמין את שירותיה של חברה המתמחה בפרויקטים מורכבים של כריתת עצים ומסוגלת לשלוט במקום בו העץ יפול. בנוסף, לאחר כריתת העץ עצמו יש לדאוג לאיסוף של הגזם שנוצר ולנקות את כל שאריות העץ. ניתן לעשות זאת באמצעות מנופים המחוברים למשאית או לחתוך את העץ לחלקים קטנים יותר.

מי מזמין כריתת עצים?

הלקוחות בתחום זה נחלקים לשלושה. רשויות עירוניות הן הלקוח המרכזי המזמין כריתה של עצים שמפריעים במרחב העירוני הציבורי. הסוג השני של הלקוחות הוא לקוחות עסקיים כמו קבלנים, בעלי מפעל או בעלי משרדים המעוניינים להשתמש בשטח נוסף בבעלותם שבו קיים עץ. הסוג השלישי של הלקוחות הוא ועדי בתים של בניינים בהם צומח עץ המסכן את סביבתו או בעלי בתים פרטים המעוניינים למנוע נזק לגג שלהם או של השכן.

כיום, בעידן בו קיימת מודעות רבה גם לנושא האנרגיה הסולארית, אנשים המתקינים לוחות פוטו־וולטאיים לקליטת השמש עשויים להזמין את השירות. זאת משום שהעץ עשוי להסתיר חלק מהשמש אם הגיע לגובה רב. ניתן לכרות אותו או רק לגזום חלק מענפיו כדי למנוע את ההצללה.

סיכום

לסיכום, אם העץ הנמצא בסביבתכם הפך מאמצעי הצללה וירק למטרד, הזמינו שירותי כריתה על ידי חברה מקצועית שמסוגלת לכרות אותו ללא סיכון לסביבה. בתוך יום אחד בלבד תוכלו להיפרד מהעץ בסביבתכם. החברה גם תנקה היטב את השאריות בתום הכריתה ותותיר את השטח נקי ומוכן ליעוד שהוקצה לו.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות