לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

עשה זאת בעצמך עץ

עשה זאת בעצמך עץ

תוכן עניינים

רוצים להתחיל להתמקצע בנגרות וליהנות מיצירת רהיטים ייחודיים מלוחות עץ אותם עיצבתם וצבעתם בעצמכם? אתם לא לבד. תחום הנגרות מושך רבים ברחבי העולם, ויש הלומדים זאת כתחביב. בנייה של רהיטים שונים, פרגולות ומוצרים שונים עשויי עץ מאפשרת לשדרג את המרחב הביתי בעצמכם בעלות מזערית. אספנו עבורכם את הדרך הקלה לביצוע פרויקט עשה זאת בעצמך עץ.

יש לכם שאלות? בואו להתייעץ עם המקצועניים של האתר בוס:

מה צריך כדי להתחיל?

כדי להתחיל לעבוד עם עץ אתם צריכים את הציוד הבסיסי ביותר – מסור ופטיש. אם אתם רוצים להתקדם למיכון חשמלי תצטרכו מקדחה, מברגה, מלטשת, מסור עגול וכמובן גם שולחן מתאים. עשה זאת בעצמך עץ ידרוש מכם להתחיל להתאמן לחבר לוחות עץ זה לזה במגוון דרכים. הדרך הבסיסית ביותר היא באמצעות מברגה המצמידה את חלקי העץ עם בורג או מסמרים.

הדרך המתקדמת יותר היא יצירה של חלקי עץ המתחברים זה עם זה באמצעות תכנון של החיבור ולאחר מכן הדבקה. בנוסף, ניתן להשתמש בבורג דו צדדי. קיימות דרכים נוספות לחבר את חלקי העץ זה לזה אותן ניתן ללמוד בקורס מקצועי בתחום הנגרות. אפשר גם לצפות בסרטונים ברשת ולגלות עולם מרתק זה.

עבודה עם קיטים מוכנים

מי שרוצה להתאמן על נגרות בסיסית וליצור פרויקטים של עשה זאת בעצמך עץ יכול גם לרכוש קיטים מוכנים. אפשרות זו מתאימה למי שלא רוצה לבצע את החיתוך של העץ אלא רק לצבוע אותו ולחבר. ההוראות המצורפות לקיטים אלה מאפשרות לבנות נדנדות, פרגולות, שולחנות ועוד.

לא מדובר בבנייה של מוצר כמו ברשתות המשווקות רהיטי הרכב-בעצמך, אלא בנגרות של ממש עם מוצרים שעשויים מסיבית או שבבית ומלמין, וכן ממוצרים הבנויים מעץ מלא איכותי. עבודה בשיטה זו מאפשרת לרכוש את הניסיון הדרוש כדי לבנות מאוחר יותר פרויקטים דומים מאפס.

לסיכום, אם אתם מחפשים דרך קלה ונוחה להשתלב בעולם הנגרות, אם כמקצוע ואם כתחביב, כדאי להתחיל בקטן. לבנות רהיט אחד או שניים, להתאמן על שולחנות בסיסיים, נדנדה או ארונית ולאחר מכן להתקדם לפרויקטים גדולים יותר. בהתחלה חשוב להשקיע בדיוק ובהבנה של העקרונות הבסיסיים ולאחר מכן ניתן להתחיל לבצע משימות מורכבות יותר.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות