לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

איתור נזקי מים

איתור נזקי מים

תוכן עניינים

נזקים שנגרמים כתוצאה ממים מסוגלים להרוס את התשתית של המבנה, לחדור לקירות ולרצפות ואפילו לגרום לקצר חשמלי. לכן, חשוב מאד לאתר את הנזקים הללו בזמן ולתקן אותם. כיום, ישנן דרכים טכנולוגיות מתקדמות שבעבר היו יקרות מאד לצורך איתור נזקי מים. חברות המתמחות בתחום מאפשרות לכל בעל נכס לזהות בדיוק מאיפה מגיעה נזילה והאם יש סתימה כלשהי בצינור שגרמה לנזילה ממקום אחר.

זקוקים למאתר נזילות, עברו עכשיו לאחד העמודים המתאימים לכם לפי האזור בו אתרים גרים ובחרו בעל מקצוע מדורג ואמין:

איתור נזקי מים – כיצד הדבר מתבצע?

כדי לבצע את איתור נזילה יש לשלב מספר טכנולוגיות. הראשונה היא טכניקה שמבוססת על קריאת נתוני חום, או נתונים תרמו דינמיים באמצעות מצלמה הקולטת את החום ומסמנת אותו בצבעים. קריאת הנתונים מאפשרת לזהות האם יש תנועה של מים חמים במקומות שונים בתוך הקיר, האם יש תנועה של מים קרים מתחת לרצפה או אם יש הצטברות של מים במקלט חסום כלשהו. כל הנתונים הללו משמשים את החברה להמלצה על דרך הטיפול המתאימה בנזילה או הסתימה.

מלבד זאת, ניתן לבצע את הקריאה באמצעות מצלמה זעירה המוחדרת לתנור או סיב אופטי. ניתן להשתמש בטכניקה זו כדי לבחון צינור שיש אליו גישה ישירה, לבחון צינור המחובר לברז או לבדוק מערכות של ניקוז מים. בדרך כלל משתמשים בציוד הזה לבדיקה בבית, אך קיים גם שירות של איתור נזק מים המיועד למפעלים ולבתי עסק.

למה חשוב לזהות את הנזקים הללו בזמן

החשיבות הגבוהה של איתור נזקי מים עוד בתחילתם נובעת מההשלכות של נזקים אלה על המבנה. מים גורמים להצטברות של עובש, פטריות שגדלות על הקירות ובתוך ריהוט וכן לנזקים שונים לבלוקים המרכיבים את המבנה. כל נזק כזה מחליש את המבנה, ויכול לגרום לאורך זמן לבלאי מואץ. לעומת זאת, אם מוצאים את הנזילה בזמן ניתן לטפל בה, להחליף את הצנרת הפגומה ולהשיב את המבנה לקדמותו לפני שנגרם נזק משמעותי.

מלבד זאת, אם מדובר בנזילה חמורה העלות של המים עשויה להצטבר לסכומים גבוהים. במדינה כמו ישראל, בה כמות המשקעים לא גבוהה, מדובר בבזבוז משווע של מי שתייה.

לסיכום, כיום יש טכנולוגיה מהפכנית המאפשרת לזהות נזקי מים וכדאי להשתמש בה בכל מבנה בו יש חשש לנזק שכזה.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות