לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

שיפוץ בבית משותף – איך מתמודדים עם שכן סרבן?

שיפוץ בבית משותף

תוכן עניינים

לא סתם כולם אומרים כי מומלץ מאוד לשמור על קשר חיובי עם השכנים. על מנת לבצע שיפוץ בבית משותף יהיה כדאי כי תשיגו הסכמה של כולם. אם לא תהיה הסכמה של אחד מהשכנים זוהי עלולה להיות משימה קשה במיוחד ליישום. אך ברוב המקרים יכולה להתגלות אי הסכמה בין השכנים על מהות השיפוץ עצמו. במקרה כזה תמצאו את עצמכם מתמודדים עם שכן סרב שלא יסכים לבצע את השיפוץ. איך תוכלו להתמודד עם הסיטואציה הזאת? יש כל מיני טיפים שיכולים לאפשר לכם להחזיר את השליטה לידיים שלכם.

שיפוץ בבית משותף בשיתוף השכנים

בכל בניין אפשר למצוא את השכנים הבולטים, אלה שמובילים מהלכים שונים. אך כאשר אתם רוצים לבצע שיפוץ, מוטב כי תשתפו את כל השכנים בהחלטה. אל תיקחו את האחריות על הכתפיים שלכם כי זה מיד עלול ליצור אנטי כלפי המהלך. ברגע שאתם יוצרים שיתוף בין כל השכנים תוכלו להרוויח מכך את ההירתמות שלהם למשימה. אם הם יראו כי ההחלטה התקבלה בשיתוף פעולה לא תהיה בעייתיות מנקודת מבטם.

בואו להתרשם מהשיפוצניקים המובילים שלנו

תנסו לפתור את העניין בשיחה

אם עדיין חלק מהדיירים מסרבים לבצע את השיפוץ, מוטב כי תנסו לדבר איתם. יכול להיות כי אם תסבירו להם את המהלך, הם מיד יבינו את חשיבותו. מי שינסה ללכת ישר ראש בראש יתקל מיד באנטי שלא יפחת עם הזמן. לכן אתם צריכים במקרה הזה להיות חכמים ולא לנסות להיות צודקים. גם אם הבניין במצב רע, שווה לכם לנסות לפתור את הבעיות בשיחה טובה.

תקבלו מספר הצעות מחיר שונות

על מנת שתוכלו לקדם שיפוץ בבית משותף מוטב כי תקבלו מספר הצעות מחיר. ברגע שיהיו לכם מספר הצעות מחיר שונות, תוכלו לאפשר לכולם לבחור את ההצעה האידיאלית. אם לא תגיעו עם מספר הצעות מחיר ממספר חברות, זה עלול להיראות כעניין סגור מראש. ברגע שאתם משתפים את כל הדיירים בתהליך קבלת ההחלטות, אין סיבה שהם לא יהיו מרוצים. הם יראו כי אתם לא עשיתם אף בחירה על דעת עצמכם בהקשר הזה. הם יבינו כי אתם רוצים את טובת הבניין ולא את טובתכם האישית.

אולי תתעניין במחירון שיפוצניק

החוק לגבי שיפוץ בבית משותף

אז מה אומר החוק במקרה שבו חלק מהדיירים ממשיכים לסרב לבצע את השיפוץ? החוק קובע כי על מנת לבצע מהלך כנגד דעתם של חלק מהדיירים תצטרכו רוב. לא רוב של חצי מהדיירים, אלא רוב של שני שליש מדיירי הבניין. אם רוב הדיירים רוצים לבצע את השיפוץ, אין מניסה שהוא לא יצא לפועל. גם הדיירים הסרבנים יצטרכו להצטרף למהלך מכיוון שהם לא קובעים לבדם. תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים על מנת להבין איך להוציא את זה לפועל.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות