לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

זיהוי תקלות במזגן – מה אמור להדליק לכם נורות אדומות?

זיהוי תקלות במזגן

תוכן עניינים

המזגן הוא ללא צל של ספק אחד ממוצרי החשמל הכי שימושיים בכל בית בישראל. בטח בימי הקיץ החמים שאילולא המזגן כולנו היינו מאוד מתקשים לשרוד אותם בצורה יעילה. זוהי הסיבה לכך שחשוב מאוד שתדעו איך לזהות תקלות שונות במזגן. זיהוי תקלות במזגן מראש יסייע לכך שלא תצטרכו לחכות זמן רב ללא מזגן בבית. אם תגלו את התקלה כאשר יהיה מאוחר מידיי, ככל הנראה תבלו לא מעט זמן ללא מזגן תקין. אל תביאו את עצמכם למצב שבו אתם צריכים להישאר בבית ללא מזגן, כי זה עלול להיות סיוט. תדאגו לאפשר לעצמכם לעבור את ימי הקיץ הקרובים עם מזגן שיקרר לכם את הבית.

זיהוי תקלות במזגן כאשר המזגן לא מקרר

אחד מהדברים שהכי צרכים להדאיג אתכם זה שהמזגן פשוט מפסיק לקרר. זה יכול לתפוס אתכם ממש ללא כל הכנה מוקדמת, ויהיה עליכם להגיב במהירות. אחרי שווידאת כי לא העברתם את המזגן לאוורר, כעת הגיע הזמן לנסות להבין את המקור לתקלה. הדרך הכי אידיאלית לטפל במצב הזה היא על ידי הזמנת טכנאי מזגנים מוסמך שיפתור את המצב. אל תנסו לתפעל את התקלה בעצמכם, כי זה עלול להיות מורכב במיוחד.

מעוניינים בטכנאי מזגנים? היכנסו לרשימת טכנאי מזגנים אמינים ומקצועיים

נזילות של מים בעת הפעלת המזגן

בעת זיהוי תקלות במזגן עליכם לשים לב לכל עניין שעשוי לתפוס את תשומת הלב שלכם. המערכת של המזגן כוללת בתוכה לא מעט צינורות שאמורים להעביר את המים. לכן אם אתם מבחינים שיש נזילה, יהיה עליכם לתקן אותה במהירות. הנזילה עשויה להתרחש ממגוון רחב של סיבות, אך לרוב היא מסדרת על ידי החלפת צינור. ההחלפה של הצינור היא לא מסובכת, אך עדיין מוטב כי לא תבצעו אותה בעצמכם.

זיהוי תקלות במזגן כאשר המזגן פועל חלש

התקלה הזאת יכולה להיות קצת דומה לתקלה הראשונה, אך חשוב להבין את ההבדל בניהן. בתקלה הראשונה המזגן לא קירר בכלל, כאן המזגן כן מקרר אבל לא מפסיק. זרימת האוויר שיוצאת מן המזגן היא מאוד חלשה, דבר שלא מאפשר לכם לקרר את הבית. גם במקרה כזה יכולות להיות כל מיני סיבות שהביאו את המזגן למצב הזה. לכן מוטב כי תנסו לבחון את המצב בעזרתו של טכנאי מיומן שיבדוק כל תרחיש אפשרי.

השלט של המזגן לא מסונכרן

זיהוי תקלות במזגן לא כולל בתוכו אך ורק תקלות הקשורות למזגן בצורה ישירה. יכולה להיות גם סיטואציה שבה אתם תרצו לכבות או להדליק את המזגן, אך השלט לא מגיב. במקרה כזה הסנכרון בין השלט לבין המזגן עצמו אבד – וצריך לדאוג להחזיר אותו. את התיקון הזה תוכלו תחילה לנסות לבצע בעצמכם, ואם לא תצליחו תוכלו להזעיק איש מקצוע. הכי חשוב שתוכלו לחזור לשלוט על המזגן תוך זמן קצר.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות