לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

מזגן לא מקרר? לא צריך לרוץ להזעיק טכנאי מזגנים

מזגן לא מקרר

תוכן עניינים

יכולות להיות לא מעט סיבות שיביאו אתכם לסיטואציה שבה מזגן לא מקרר. לפני שאתם רצים להזעיק טכנאי מזגנים, תוכלו לנסות לפתור את הבעיה בעצמכם. יכול להיות כי דווקא התקלה היא לא תקלה כל כך מסובכת ותוכלו לפתור אותה במהירות. כמובן במקרה שבו אתם לא מצליחים לפתור את התקלה, תוכלו להזמין טכנאי. אך אנו הולכים לנסות להסביר לכם כיצד תוכלו להחזיר את המזגן למצב שבו הוא יקרר.

אם מזגן לא מקרר, תנסו לנקות פילטרים

יכול להיות כי המזגן כן מקרר, אך בגלל שהצטבר לכלוך על הפילטרים אינכם מרגישים זאת. לכן הפתרון הראשון שנרצה להציע לכם הוא פשוט לנקות את הפילטרים. אחרי שתנקו את הפילטרים, תוכלו לנסות לראות עד כמה המצב השתפר. לא מן הנמנע כי פתאום תגלו כי המזגן מקרר בצורה רגילה לגמרי. על הדרך גם הבאתם את עצמכם למצב שבו תוכלו לנשום אוויר נקי שיוצא מהמזגן.

תבדקו על כמה מעלות מכוון המזגן

יכול להיות כי בטעות המעלות של המזגן הן כאלה שלא מקררות מספיק. לא פעם אתם לא שמים לב ומדליקים את המזגן באופן אוטומטי. זה יהיה מבאס להזמין טכנאי, ולגלות כי כל מה שהיה צריך זה לכוון את המזגן. לא תמיד כאשר מזגן לא מקרר, התקלה היא תקלה מורכבת שדורשת התערבות של טכנאי. לעיתים התקלה נובעת מחוסר תשומת לב שלכם לכל מיני פרטים קטנים.

היכנסו להתרשם משלל טכנאי מזגנים מקצועיים

מזגן לא מקרר כי הוא נמצא על אוורר

יש עוד לא מעט אפשרויות שצריך לקחת אותן בחשבון. אך אולי המזגן בכלל לא נמצא על מצב של קירור? כדי שהמזגן יקרר הוא יהיה מוכרח להיות על מצב קירור. אם על השלט מופיע סימן של אוורר, ככל הנראה זוהי הסיבה. כל מה שיהיה עליכם לעשות זה להעביר את המזג למצב של קירור. פתאום תוכלו לראות איך המזגן מוציא אוויר קר, כזה שירענן לכם את ההרגשה.

שלט המזגן התקלקל? קנו שלט חדש דרך האתר ACE

אחד מהחלונות בבית נשאר פתוח

כדי שהמזגן יוכל לקרר בצורה יעילה, עליכם לוודא כי כל החלונות בבית סגורים. מספיק שיהיה חלון אחד פתוח, וכל האפקטיביות של המזגן יורדת לטמיון. לכן מוטב כי תעשו את הבדיקה הזאת לפני שאתם קוראים לאיש מקצוע. אולי דווקא זה שהשארתם את אחד החלונות פתוחים, זה מה שגורם לכך שהמזגן לא מקרר.

לא הצלחתם? תוכלו להזעיק טכנאי

במקרה שבו אתם לא מצליחים להתמודד עם מזגן לא מקרר – אין מקום לפשרות. חובה עליכם לוודא כי המזגן עושה את העבודה שלו על הצד הכי טוב. לכן אם הוא עדיין לא מקרר למרות כל הבדיקות שעשיתם, מוטב כי תזעיקו טכנאי. כך תוכלו לדעת כי הוא ככל הנראה יהיה זה שימצא את התקלה.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות