לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

פתיחת סתימה באסלה עשה זאת בעצמך

פתיחת סתימה באסלה

תוכן עניינים

גיליתם כי מסתתרת לה סתימה בתוך האסלה? חשוב מאוד שתגיבו במהירות על מנת שתוכלו להחזיר את המצב לקדמותו. כל זמן שבו הסתימה באסלה נותרת בעינה, הוא זמן שבו לא תוכלו להשתמש בשירותים. בחלק מהמקרים תוכלו לנסות לבצע פתיחת סתימה באסלה בלי להזעיק אינסטלטור מוסמך. אך חשוב שתבינו כי אם אתם מסתבכים עם פתיחת הסתימה, מוטב שלא תעשו נזק כבד. רק במקרה שבו אתם רואים כי התהליך מתבצע בצורה יחסית פשוטה, תנסו לבצע אותו בעצמכם. לעיתים תשומת הלב שלכם לנושא הזה היא זאת שיכולה לעשות את ההבדל. אז כיצד עושים פתיחת סתימה באסלה עשה זאת בעצמך? אל תיקחו על עצמכם משימה שמראש אתם יודעים שלא תוכלו לעמוד בה.

פתיחת סתימה באסלה מתחילה עם סגירת ברזל המים

בשלב הראשון עוד לפני שאתם מנסים לשחרר את הסתימה, יהיה עליכם לסגור את ברז המים. כך לא תביאו את עצמכם למצב שבו כל המקלחת תהיה מוצפת במים. ברגע שאתם סוגרים את הברז הראשית של הניאגרה, המים לא זורמים אליה. כך תוכלו לבצע את כל הפעולות החשובות, בלי שאתם תצטרכו לחשוש. ברוב המקרים ברזל המים של הניאגרה נמצאת במקום שבו לא תוכלו לפספס או לא לראות אותה.

תנסו לשחרר את הסתימה עם פומפה

ברוב המקרים את הסתימה תוכלו לשחרר על ידי פומפה. פתיחת סתימה באסלה על ידי פומפה לרוב תהיה שימושית כאשר אנו מדברים על סתימה פשוטה. בסתימות מורכבות, אתם תצטרכו לפעול עם אלמנטים אחרים. אך אין לכם מה להפסיד, רצוי כי תנסו לשחרר את הסתימה עם פומפה. במקרה שבו לא תצליחו, תוכלו לנסות לשחרר את הסתימה עם כל כלי אחר שעומד לרשותכם. כל זאת בתנאי שהכלי הזה הוא כלי המיועד לשחרור סתימות.

מעוניינים בעבודה טובה ויעילה? היכנסו לאינסטלטורים מקצועיים

פתיחת סתימה באסלה עשה זאת בעצמך, מבצעים בזהירות

עליכם לזכור לאורך כל הדרך כי טעות אחת קטנה שלכם עלולה להחזיר אתכם לאחור. כך שמוטב כי תנסו לשחרר את הסתימה בזהירות יתרה. כי אם לא תהיו זהירים, אתם עוד עלולים למצוא את עצמכם מסתבכים עם בעיות אחרות בעתיד. מערכת הניקוז של האסלה היא מערכת קריטית במיוחד, וכל נזק קטן עלול להיות נזק גדול. לכן תהיו מאוד זהירים בכל פעולה שאותה אתם עושים, פעולה הקשורה לשחרור הסתימה כמובן.

אולי יעניין אותך גם שיפוצניקים

לא הצלחתם? הכי פשוט להזמין אינסטלטור

לא תמיד תוכלו לבצע פתיחת סתימה באסלה באופן עצמאי, ובחלק מהמקרים תצטרכו עזרה מקצועית. בסוף אינסטלטור מגיע עם כלים מתקדמים לשחרור סתימות, כלים שאין לכם אותם. כך שתוכלו להזמין אינסטלטור במקרה שבו אתם מבינים כי הסתימה לא פשוטה. לעיתים הסתימות יהיו כאלה שרק אינסטלטור יוכל לשחרר אותן כמו שבאמת צריך. אם אתם רואים שהסתימה חוזרת על עצמה, גם במקרה כזה כדאי להזמין אינסטלטור. אל תנסו לכפות על עצמכם לתקן סתימה, אם אינכם מצליחים לעשות זאת.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות