לייעוץ מקצועי והצעת מחיר

פתיחת סתימה בכיור איך עושים זאת?

פתיחת סתימה בכיור

תוכן עניינים

גיליתם כי יש לכם סתימה בכיור? זה עלול להיות מצב לא נעים, אך מוטב כי תפעלו בצורה אפקטיבית כדי לשחרר את הסתימה. ברוב המקרים תוכלו לשחרר את הסתימה בכיור בעצמכם, ללא עזרה של איש מקצוע. הסתימות בכיור בשונה מסתימות אחרות הן כאלה שניתן לשחרר בקלות. מובן שאם אתם מרגישים כי המשימה גדולה עליכם, תמיד תוכלו להזמין איש מקצוע. תוכלו לבצע פתיחת סתימה בכיור על ידי אינסטלטור מוסמך. אז בואו לגלות על פתיחת סתימה בכיור איך עושים זאת?

תנסו לראות מה חוסם את הכיור

לפני שאתם מתחילים לבצע פתיחת סתימה בכיור, מוטב כי תנסו לראות מה חוסם את הניקוז. לא פעם תוכלו לבצע שחרור של הסתימה עם הידיים שלכם בלבד. כי בחלק מהמקרים הפרמטרים השונים הם כאלה שנמצאים בחלק החיצוני. כך שתוכלו לשחרר את הסתימה בלי להתאמץ יתר על המידה. כי לא תמיד הסתימה היא זאת שקשה מאוד לשחרר אותה. לעיתים תוכלו לשחרר אותה בצורה הכי פשוטה שיש.

היכנסו לגלות על חברות אחזקה מקצועיות ואמינות

פתיחת סתימה בכיור איך עושים זאת? לאחר ניקוי יסודי

אל תנסו לשחרר את הסתימה לפני שאתם מנקים את פתח הניקוז. יש לא מעט לכלוך שנמצא בתוך הכיור, כזה שיכול להביא איתו סתימות נוספות. לכן תוודאו כי פתח הניקוז נקי בצורה יסודית, ורק לאחר מכן תבצעו פעולות שונות. אם האזור של הכיור לא יהיה נקי, אתם עלולים לסבך את עצמכם כהוגן. אף אחד לא מתחיל לנסות לשחרר סתימות לפני שכל האזור נקי. גם אם זה ידרוש מכם מאמץ גדול ממה שהיה נדמה לכם.

פתיחת סתימה בכיור על ידי פומפה

אחד מהכלים הכי יעילים לשחרור של סתימה בכיור היא כמובן הפומפה. למי שיש פומפה בבית הוא יוכל להשתמש בה כדי לשחרר סתימות. צריך להבהיר כי פומפה יכולה לשחרר בעיקר סתימות פשוטות, אך עדיין כדאי לנסות להשתמש בה. היא עשויה להפתיע אתכם, ולהתגלות ככלי הכי אפקטיבי לשחרור סתימה. כל זאת בלי שתצטרכו להזעיק איש מקצוע שיבצע את המשימה.

תרכשו חומרים מיוחדים לשחרור סתימות

בשונה מסתימה באסלה או באזורים אחרים, סתימה בכיור תוכלו לשחרר בעזרת חומרים מיוחדים. כל חנות מוכרת חומרים המיועדים לצורך פתיחת סתימה בכיור מכל סוג שהוא. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשים את החומר בכיור, והוא יעשה את העבודה. החומר הזה יכול להמיס את כל מה שמונע מהכיור להיות פתוח.

אל תחששו להזמין אינסטלטור

פתיחת סתימה בכיור זוהי עשויה להיות משימה קלה כל עוד הסתימה היא קלה. אך בחלק מהמקרים אנו מדברים על סתימות רציניות, כאלה שרק איש מקצוע יוכל לשחרר. במקרה שבו אתם מגלים כי הסתימה היא סתימה רצינית, מוטב כי תזמינו איש מקצוע. אל תנסו במקרה הזה לשחרר את הסתימה בעצמכם. מוטב כי איש מקצוע יופקד על ביצוע המשימה.

כתיבת תגובה

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Pinterest
LinkedIn

טיפים נוספים

לייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

בעל מקצוע?

רוצה לבנות כרטיס ביקור דיגילי חינם?

כרטיס מעוצב ללא עלות

רוצה לקבל טלפונים מלקוחות חדשים ללא הפסקה?
קבל מאיתנו הצעת מחיר לבנייה וקידום העסק שלך!

הצעה משתלמת ללא התחייבות